سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باز هم بهانه به دست قلم افتاده است ، نوشته های بچه ها چون خودشان صاف و ساده و بی غل و غش است ، بی ریا ، آنقدر بی ریا که ما را شرمنده ی بزرگسالی خود کند، که چقدر درگیر این جهان پرهمهمه شده ایم و در رنگ و نیرنگ آن گم و گیج ....خانم حسینی مربی ادبی مهربان و زلال ما  ، برگه های بچه را به دستم می دهد ، می خوانمشان و برای چند لحظه برمی گردم به بهشت کودکی هایم و یاد پدران سرزمینم که غرق در کار و تلاش به خاطر بچه هایشان مشقت زندگی را بر دوش می کشند و شکوه نمی کنند و چین و چروک صورتشان را از یاد برده اندو بزرگواری پدر بودنشان همیشه لطف بخشش را برای بچه ها به همراه داشته است . پدرهایی که ما را به پارک می برند ، از دست ما عصبانی می شوند ، ما را در آغوش می کشند و ... و دیگر قلم ناتوان است و زیبایی نوشته های بچه ها را بر  این خطوط بزرگسالانه ترجیح می دهم ، که بخوانید و برگردید به کودکی....به بی ریایی ....

سلام پدر عزیزم من شما را خیلی خیلی دوست دارم اگر به شما بدی کردم من را ببخشید .من اگر تمام هدیه دنیا را برایت بیاورم باز هم کم است .

                                                           مهران رشیدی - مرکز شماره 2 سقز .

سلام پدر عزیزم روزت مبارک ، ازت ممنونم اینقدر به فکر من بودی و خیلی با من مهربان بودی تا درس هایم موفق باشم خیلی دوست دارم تو اگر مریض شدی از تو مواظبت کنم .

                                                            دیار افروزی - مرکز شماره 2 سقز .

پدر عزیز امروز روز توست ، پدر جان من یک هدیه زیبا خریدم. من از روز که به دنیا آمدم تو به من محبت کردی . تو همیشه مرا به پارک بردی . من می خواهم برایت 2 عدد شروال و 2 عدد بلوز بخرم و بعد از تو حلالیت بخواهم .

                                                             امیر مجرد - مرکز شماره 2 سقز .

بابای نازنینم/ گل به پایت می ریزم / چونکه تو عزیزی / پیش همه دل سوزی / تو خیلی مهربونی / به اندازه  یه دنیا / تو رو دوست دارم / تو بغلت جا می شم ... 

                                                             اوین شریفی - مرکز شماره 2سقز .

 


[ چهارشنبه 90/4/1 ] [ 11:47 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

لالند

حرف های الفبا

باری برای از تو سرودن

 زبان کم است

باید نوشت نام ترا

با پرنده ها

 هرچند مشق نام تو را

 آسمان کم است ...

به مناسبت روز ولادت حضرت علی ( ع ) و روز پدر ، فعالیت معرفی شخصیت حضرت علی ( ع ) ، تهیه ی نشریه دیواری ، معرفی وقایع و ایام ، کارگاه نقاشی با تکنیک مداد رنگی و پاستل ، فعالیت خوشنویسی با  استفاده از کلاژ مچاله ی کاغذ و مسابقه ی ادبی نامه ای به پدرم اجرا شد .


[ چهارشنبه 90/4/1 ] [ 11:24 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

دو عضو از اعضای مرکز شماره دو سقز به عنوان کتابخوان های برتر استان از طرف مدیریت محترمه استان کردستان سرکار خانم شیخی مورد تقدیر قرار گرفتند . مبین ادهمی و آروین رحیمی با مطالعه ی بیشترین کتابها  ، عنوان کتابخوانهای برتر استان را به خود اختصاص دادند .


[ چهارشنبه 90/4/1 ] [ 11:9 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
<      1   2   3   4      
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 210
کل بازدیدها: 522038