سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جشن قرآن کلاس اولی ها با حضور معاون آموزش ابتدایی،معاون پرورشی،کارشناس قرآن ،نماینده مدیران آموزش و پرورش ،دانش آموزان پایه اول دبستان استقلال یک و والدین دانش آموزان با اجرای فعالیت های فرهنگی و دینی در مرکز شماره دو برگزار شد.

 


[ چهارشنبه 97/7/25 ] [ 12:46 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در کنار کودکان با نیازهای ویژه دبستان بوستان 2 ( کم بینا-کم شنوا-ناشنوا)

 

 

 

 

 


[ پنج شنبه 97/7/19 ] [ 12:0 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]


[ پنج شنبه 97/7/19 ] [ 11:35 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در سومین روز از هفته ملی کودک مصادف با 16 مهر "روز جهانی کودک" که به نام " کودک،صلح،بازی و نشاط" نام گذاری شده ،دانش آموزان دبستان صالح آباد در مرکز شماره دو حضور پیدا کردند.

ویژه برنامه این روز با مشارکت  هلال احمر برگزار گردید.در این ویژه برنامه خانم رحمان پور  کودکان را با کار و وظیفه هلال احمر آشنا کرده و با هدف ترویج روحیه ی نوع دوستی و آشنایی با فعالیت های انسان دوستانه در مورد امدادرسانی و نجات در سوانح طبیعی ،خدمات بشر دوستانه و عام المنفعه ،توضیحاتی را بیان کردند.در ادامه با توصیه های ایمنی در برابر وقوع زلزله ، مکان های امن را به کودکان معرفی کردند.

اجرای قصه گویی،برگزاری نقاشی گروهی،خوانش دها برای صلح با معرفی کتاب" دعاهایی برای صلح جهانی" بازی گروهی،معرفی شخصیت توران میرهادی،نمایش انیمیشن آهوی گردن دراز در سالن سینمای مرکز و بازدید از نمایشگاه از برنامه های پیش بینی شده و اجرا شده برای سومین روز از هفته ی ملی کودک بود که در مرکز شماره دو سقز توسط مربیان این مرکز به اجرا درآمد.




[ سه شنبه 97/7/17 ] [ 8:40 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در دومین روز از هفته ملی کودک "کودک،محیط زیست و میراث فرهنگی" ویژه برنامه ی کودک و حفاظت از محیط زیست با مشارکت محیط زیست و آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان دبستان شهید ترکمان و اعضای ثابت مرکز برگزار شد.

کارگاه آموزشی " کودک و حفاظت از محیط زیست" به مناسبت هفته ی ملی کودک توسط سرکار خانم حسینی کارشناس محیط زیست به اجرا درآمد.این ویژه برنامه با هدف توانمند سازی ،ترویج و نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست و ارتقاء آگاهی های محیط زیستی و هر چه نزدیکتر کردن کودکان به طبیعت و آشنا کردن آنها با موضوعات مرتبط با محیط زیست برگزار گردید. خانم حسینی ضمن تبریک روز جهانی کودک به کودکان در خصوص آلودگی های زیست محیطی،راه های مراقبت از محیط زیست،خودداری از تولید پسماند و زباله ،استفاده ی درست و مناسب از دورریختنی ها مانند کاغذ،پارچه،فلزات و... استفاده ی مجدد از آنها با جمع آوری و بازیافت،رعایت اصول نظافت در خارج از منزل ،پارک ها و مکان های تفریحی و مواظبت و مهربانی با حیوانات،برای شرکت کنندکان کودک حاضر در کارگاه توضیحاتی را ارایه نمودند و با طرح سوالاتی به 5نفر که پاسخ های مناسب را داده بودند کتاب اهدا گردید.در ادامه برگزاری کارگاه سفالگری با عنوان گنجینه های زیویه،کارگاه ادبی  ،کاردستی با دورریختنی ها با عنوان اختراعات بازیافتی و بازدید از نمایشگاه ا ز دیگر برنامه های اجرایی این ویژه برنامه بود که در مرکز شماره دو سقز به اجرا درآمد.


[ دوشنبه 97/7/16 ] [ 8:14 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
   1   2      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 520983