سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان سقز،سروان یگانه و ستوان دوم کوچک زاده، کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با آموزش مهارت های صحیح زندگی از جمله مهارت تصمیم گیری ،مهارت همدلی و مهارت ایجاد و حفظ روابط بین فردی جهت پیشگیری از شیوع رفتارهایی که سلامتی را به خطر می اندازند با تشریح و بحث در مورد کلیت واژه اعتیاد،مضرات اعتیاد و راه های پیشگیری از آن برای اعضای کودک و نوجوان مرکز به اجرا درآمد.در همین راستا مربیان مرکز شماره دو سقز فعالیت های متنوع فرهنگی،ادبی و هنری را در این رابطه با هدف نهادینه شدن آموزش مهارت های زندگی در قالب اجرای برنامه های ذیل به اجرا درآوردند:

-معرفی کتاب آموزش مهارت های زندگی برای کودکان نوشته مژگان کلهر - برگزاری کارگاه علمی در مورد نقش ریه ها در بدن و فرآیند تنفس و اثرات سوء استعمال دخانیات روی مجاری تنفسی با ساخت کاردستی _اجرای بازی گروهی-برگزاری کارگاه ادبی مرتبط با موضوع- برگزاری کارگاه نقاشی با اجرای مسابقه نقاشی و اهدای جوایز به برگزیدگان- اجرای کارگاه سفال در ارتباط با موضوع

 

 



[ پنج شنبه 97/4/7 ] [ 12:49 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی کارگاه و نمایشگاه " من با حجاب خوشبخت ترم" با حضور اعضای کودک و نوجوان دختر در مرکز شماره دو سقز به اجرا درآمد.

در این کارگاه پیرامون نقش حجاب در پیشگیری از مزاحمت های خیابانی،فواید فردی حفظ حجاب، فواید اجتماعی و... توضیحاتی برای کودکان و نوجوانان توسط سروان یگانه ارائه شد. همچنین بروشورهای" حجاب تاج بندگی" به اعضا اهدا گردید. در حاشیه برگزاری این کارگاه نیز نمایشگاه پوسترهای عفاف و حجاب و خود ایمنی در برابر حوادث مورد بازدید کودکان و نوجوانان مرکز قرار گرفت.


[ پنج شنبه 97/4/7 ] [ 9:57 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 521663