سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت عطار نیشابوری ، و باحضور دانش آموزان دبستان دخترانه ی مردوخ ، فعالیتهای : معرفی شخصیت عطار نیشابوری ، معرفی آثار عطارنیشابوری ، معرفی روز 25 فروردین به عنوان روز یزرگداشت عطار نیشابوری ، و ارائه ی توضیحاتی پیرامون اهداف و  فعالیتهای کانون توسط مربیان به اجرا در آمد ،  توضیحات خاصی پیرامون فعالیت نجوم و انیمیشن به دانش اموزان ارائه شد ، فیلم گلی برای مریم نیز در سالن سینمای مرکز به نمایش گذاشته شد ،  در ادامه دانش آموزان از بخش فروش مرکز بازدید به عمل آوردند .( ک . الف )


[ شنبه 91/1/26 ] [ 12:46 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با دعوت از دانش آموزان مدرسه ی راهنمایی معراج و با حضور اعضای فعال مرکز ، برنامه های هفته ی سلامت با شعار سالمندی و سلامت ، با اجرای فعالیتهای : بحث آزاد با عنوان ( سرای سالمندان ) ، معرفی کتاب ساچیکو یعنی شادی اثر کیمیکو ساکاییو اجرای مسابقه ی ادبی ( حرفهای  به یاد ماندنی ) ، پذیرای حضور گرمشان بودیم .( ک . الف )


[ یکشنبه 91/1/20 ] [ 12:45 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

همزمان با هفته ی سلامت مرکز شماره 2 سقز ، با همکاری شبکه ی بهداشت شهرستان سقز و با دعوت از سرکار خانم پروین بیگی ، کارشناس ارشد بهداشت روان واحد بیماری های غیر واگیر ، ویژه برنامه ی هفته ی سلامت را با شعار سالمندی و سلامت برگزار نمود . طی اجرای این ویژه برنامه  ابتدا توضیحاتی پیرامون زندگی سالمندی و تکریم سالمندان توسط مربیان مرکز به دانش آموزان و اعضای حاضر در مرکز ارائه شد و سپس شعارهای مربوط به بهداشت و سلامت جسمی و روحی سالمندان به صورت اتیکت همخوانی شد ودر ادامه ، مسابقه ی نقاشی با عنوان (( احترام به سالمنددر خانواده ی من )) ومسابقه ی ادبی ((دل نوشته ای برای پدربزرگ و مادربزرگم ))  برگزار شد ، و به پنج نفر از برگزیدگان این مسابقات جوایزی اهدا شد .( ک . الف )


[ شنبه 91/1/19 ] [ 11:6 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

چقدر دلمان لک زده بود برای نوشتن یک پیام تبریک ! چه آغاز خوبی برای سال 91 !  و چه شروع خوبی برای نوشتن وبلاگ در سال جدید که با پیام تولد دو فرشته ی کوچک آغاز شده است ، باخبر شدیم که همکاران ارجمندمان  : خانمها یونسی از همکاران بخش مالی دفتر استان و خانم مجیدزاده مسوول مرکز بانه ،  به جشن تولد فرشته هایشان ، در سال جدید رفته اند . برای ما که پارسال برای چهار نفر از همکارانمان پیام تسلیت نوشته بودیم ، نوشتن پیام تبریک شادی آور و غنیمت بود . بهاری که با پیام شادی آغاز شود می توان به پایانش دلخوش تر بود ، امید که در سال جدید کانون خبرهای شادی برای همه ی همکاران داشته باشد و روزهای ما و تمام همکارانمان پر باشد از پیامهای تبریک ، تولد ، ... از صمیم قلب تولد این فرشتگان کوچک بر عرصه ی کهنه ی زمین را به همکاران گرامی مان ، تبریک میگوییم و عمر باعزت و سلامت روح و جسم را برایشان از خداوند متعال آرزومندیم . ( ک . الماسی)


[ چهارشنبه 91/1/16 ] [ 12:39 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 133
کل بازدیدها: 521753