سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با سلام به حضرت محمد ( ص ) که در سن 40 سالی به پیامبری برگزیده شد ، سلام به پیامبری که خیلی خیلی پاک و مهربان  پاک دامن بود و از داری می کرد. سام به پیامبری که بعد از چند سال با خدیجه ازدواج کرد . سلام ای پیامبر بزرگوار ، امیدوارم نامه ام را بخوانی  .

                                                                                                                                   عادل شیری: گروه سنی : ج

ای پیامبر سلام . من می دانم که ما در کودکی پدر خود را از دست داده ای و عمویتان از شما مراقبت کرده است . من از عمو ی شما تشکر می کنم که شما را بزرگ کرد و چنین پیامبر نمونه ای را برای هدایت مردم  جهان بزرگ کرد .

                                                                                                                              عرفان سلیمانی  - گروه سنی : ب     

با سلام !

من از خدا مچکرم که یه انسان مهربان را به نام حضرت محمد به زمین آورده است . کاش ما در زمان حضرت محمد بودیم و حضرت محمد هر چیزی به من می گفت من انجامش می دادم .

                                                                                                                                 امیر مجرد - گروه سنی : الف


[ سه شنبه 90/4/14 ] [ 8:53 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

پیامبری از جنس آب و آینه ، پیامبری با بوی خوش گلهای سرخ ، پیامبری با رنگ بهشت ، پیامبری که ما را در جشن دیگری به روشنایی و برکت نامش دعوت کرده است ، پیامبری که قلم از درکش عاجز مانده و عقل از فهمش ناتوان است... اکنون جشن دیگریست ... مرکز شماره 2 سقز همزمان با جشن مبعث حضرت رسول اکرم با اجرای فعالیتهای ذیل این جشن بزرگ را با اعضای توانمند مرکز به شادی سپری کردند :

- معرفی شخصیت حضرت محمد ( ص ).

- معرفی وقایع و ایام ( روز مبعث حضرت محمد ( ص )).

- معرفی کتابهایی پیرامون شخصیت  و زندگی حضرت محمد ( ص ).

- برگزاری مسابقه ی ادبی : نامه ای به خاتم پیامبران.

 - برگزاری کارگاه سفال با موضوع مبعث .

- برگزاری کارگاه نقاشی تحت عنوان : پیامبر گل و نور  و روشنایی .

- فضا سازی مرکز با عنوان : محمد ( ص ) شمع جمع آفرینش .

-تهیه ی نشریه دیواری با عنوان : محمد فخر آفرینش .

-کارگاه خوشنویسی با تکنک سیاه کاری با محوریت عید مبعث .

- مسابقه ی احادیث حضرت محمد ( ص ) برای گروه اعضای نوجوان مرکز .


[ شنبه 90/4/11 ] [ 9:12 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در دومین ویژه برنامه ی بزرگداشت یاد و خاطره ی شهدای هفم تیر 1360 ،  مرکز شماره 2 سقز ،با قرائت قرآن نذر روح شهدای جمهوری اسلامی ایران ، تهیه ی کارت پستال با استفاده از تکنیک کلاژ با موضوع : کبوتران خونین بال ، تهیه ی نشریه دیواری با موضوع ابری ترین کرانه ، بحث آزاد با موضوع نقش و جایگاه شهید بهشتی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران و برگزاری مسابقه ی خوشنویسی با عنوان : روندگان طریقت ، در این ویژه برنامه شرکت کردند .


[ سه شنبه 90/4/7 ] [ 1:1 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

به مناسبت فرا رسیدن روز هفت تیر و و اقعه ی انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 که منجر به شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام گشت ، مربیان مرکز شماره 2 با اجرای فعالیتهای فرهنگی و هنری و ادبی یاد و خاطره ی این شهیدان والا مقام را زنده نگه داشتنند . معرفی شخصیت شهید خونین کفن آیت الله شهید بهشتی ، معرفی واقعه ی هفت تیر سال 60 ، معرفی کتابهای :  هفتم تیر ، عاشورای ایرانی ( مروری بر زندگینامه ی شهدای هفتم تیر )  اثرسید ضیاالدین شفیعی و کتاب روایت هجران اثر آیت الله هاشمی رفسنجانی ،اجرای مسابقه ی ادبی به یاد بهشتی ، برگزاری کارگاه سفال با محوریت یاران شهید امام و برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع : شهید بهشتی ، بهشتی بود ، یاد و نشان این بزرگمردان حماسه ی انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی داشتند.


[ دوشنبه 90/4/6 ] [ 12:34 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

فعالیت قرائت و تفسیر جزء سی قرآن مجید در مرکز شماره دو سقز برای اعضای دختر و پسر در طول ایام تابستان برگزار می شود . طی این برنامه اعضای مرکز با حضور در کلاسهای قرائت و تفسیر ، در این فعالیت دینی که با هدف پرورش حس دینی ، آموزش شیوه ی صحیح خوانی آیات با استفاده از قواعد و آشنایی با تفسیر سوره ها ی قرآن مجید برگزار می شود ، جمع کثیری از اعضای تمام گروه های سنی در این فعالیت معنوی مشارکت دارند . 

÷


[ چهارشنبه 90/4/1 ] [ 1:26 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
<      1   2   3   4      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 111
کل بازدیدها: 519993