سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان ، مسابقه ی تحقیق و پژوهش با موضوع  : (( احکام و فلسفه ی روزه  )) در مرکز شماره 2 سقز برگزار شد . طی این مسابقه که با شروع ماه مبارک رمضان با معرفی منابع به اعضا شروع شده بود ، اعضای گروه های سنی کودک و نوجوان مرکز به صورت گروهی و انفرادی به گرد آوری مطالب با استفاده از اصول تحقیق با نظارت مربیان خود پرداختند و از گروه ها و اعضای تحقیق مرکز با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد .


[ سه شنبه 90/5/25 ] [ 10:39 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در ادامه ی جلسات روان شناسی و مشاوره ، جناب آقای مختار کریمی کارشناس روان شناسی کلینیک مددکاری و اورژانس اجتماعی افق شهرستان سقز  ، به بحث پیراون مقوله ی ((ا عتماد به نفس )) با اعضای کودک و نوجوان پسر پرداختند . این جلسات هر هفته با موضوعی مناسب برای گروه های سنی کودک و نوجوان در مرکز شماره 2 برگزار خواهد شد و اعضا به مباحثه پیرامون موضوعات مطرح شده خواهند پرداخت .


[ سه شنبه 90/5/25 ] [ 9:59 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقه ی  :  احادیث با عنوان یک ماه سی حدیث  ، در مرکز شماره 2 سقز برگزار می شود ؛ از آنجا که احادیث نقش مهمی در پرورش و ترویج اعتقادات دینی و باورهای مذهبی مخاطبانمان دارند ،  این مسابقه سعی بر آن دارد که اعضا را به گرد آوری احادیث پیرامون برکات و فضائل ماه مبارک رمضان تشویق کند ، این مسابقه به شیوه ی حضوری با اعضای گروه های کودک و نوجوان دختر و پسر مرکز برگزار می شود و از شرکت کنندگان این مسابقه طی مراسم افطاری  که در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در مرکز برگزار می شود ،  تقدیر خواهد شد .

 


[ شنبه 90/5/22 ] [ 11:53 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

همزمان با ماه مبارک رمضان ، اعضای کودک و نوجوان مرکز شماره 2 در مراسم معنوی دعا شرکت کردند ، در این مراسم روزه داران به تلاوت و قرائت دعاهای مناسب این ماه با مربیان خود پرداختند و فضایی سرشار از خلوص و معنویت را به امروز ما هدیه دادند .


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 11:9 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

20 مرداد ماه 1390 ، اعضا با چادرهای سپید و گل گلی آمده اند ، اعضا نه ! فرشته هایی که نازل شده اند بر اینهمه شادابی و حضور ... امروز  مرکز شماره 2 سقز میزبان اولین جشنواره ی قصه گویی قصه های قرآنی اعضا ست  ،به شنیدن قصه های اعضا نشستیم و با قصه های زیبایشان  اینبار ما عضو شده ایم  و لذت می بریم از اینهمه استعدادی که بچه های ما در زمینه ی قصه گویی دارند، این جشنواره  که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  اجرا شد ، با تقدیر از اعضای فعال مرکز و اعضای برگزیده ی جشنواره ، به کار خود پایان داد . لازم به ذکر است که این جشنواره از 20 مرداد لفایت 27 مرداد هر روز به مدت یک ساعت توسط اعضای قصه  گوی کودک و نوجوان برگزار خواهد شد .


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 8:44 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
   1   2   3   4   5      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 45
کل بازدیدها: 519854