سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعضای مرکز در روزهای پایانی سال با انجام فعالیت های متنوع و شاد،نرم نرمک به استقبال بهار رفتند.امید که در سال جدید دنیای کودکی شان سرشار از رنگ و شوق زیستن باشد.


[ دوشنبه 97/12/27 ] [ 1:30 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

 با آغاز" یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران"انیمیشن های منتخب این جشنواره در مرکز شماره 2 سقز به نمایش در آمد.

همزمان با برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران از صبح روز یکشنه 12 اسفند 1397 همزمان با سراسر کشور آثار این جشنواره به صورت رایگان در معرض تماشای اعضای کانون و دانش آموزان قرار گرفت. مرکز شماره 2 سقز هر روز در دو سانس صبح با نمایش آثار یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران میزبان کودکان و نوجوانان و دانش آموزان خواهد بود. گفتنی است یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران از 12 تا 16 اسفند 1397 به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در بخش های کودک،مسابقه ایران، دینی و ارزش های انقلاب اسلامی و منتخب ایران میزبان هنرمندان و علاقمندان است.


[ دوشنبه 97/12/13 ] [ 1:2 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر اعضا و مربیان این مرکز با اجرای فعالیت هایی مانند معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) -معرفی کتاب ،قصه گویی و نمایش انیمیشن " پنیرک"،ساخت کارت پستال، نقاشی، کاردستی و برگزاری کارگاه ادبی شعرخوانی  از بزرگ بانوی اسلام  حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان برترین الگو  یاد کرده روز زن و مقام مادر را گرامی داشتند.

 

 


[ پنج شنبه 97/12/9 ] [ 1:57 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با توجه به جایگاه نماز و با هدف ترویج فرهنگ این فریضه ی الهی برای کودکان و نوجوانان،ایجاد ارتباط مستمر و در عین حال موثر بین اعضا و خالق هستی و افزایش دانش و اطلاعات مخاطبان در رابطه با نماز و برکات آن در زندگی ،افزایش کمی و کیفی فعالیت های اسلامی و ترویج مطالعه ی کتاب های مذهبی و دینی خصوصاً مرتبط با نماز ،برنامه های مختلف و متنوعی براساس پیش بینی های به عمل آمده توسط مربیان این مرکز به اجرا درآمده است.

برپایی جشن قرآن وسپاسگزاری،استفاده از شیوه ها و فعالیت های فرهنگی از جمله قصه گویی از کتاب هایی که به صورت غیرمستقیم به مفاهیم تربیتی نماز و آموزه های دینی پرداخته است،آشنایی با احکام و فرایض دینی معرفی کتاب های مذهبی با موضوع نماز،شرکت در فراخوان های رضوی ،معرفی شخصیت های دینی و مذهبی،کتابخوانی،نشریه نگاری،اجرای مسابقات فرهنگی ادبی و هنری با موضوع نماز،اجرای فعالیت های ادبی و طرح ادبی نماز،اجرای فعالیت های هنری با موضوع نماز از جمله فعالیت ها و برنامه های مرکز شماره 2 سقز می باشد که در طول سال 97 به صورت مستمر با حضور اعضا به اجرا درامده است.

 


[ پنج شنبه 97/12/9 ] [ 11:12 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 210
کل بازدیدها: 521954