سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 


[ پنج شنبه 97/11/18 ] [ 2:1 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در چهارمین و پنجمین روز از اجرای فعالیت های دهه مبارکه فجر مرکز شماره 2 سقز میزبان بازدید کنندگان مدارس دخترانه ی استقلال 1 ، 11 گولان  ودبستان  پسرانه ی بوعلی سینا بود .

قصه خوانی مهمان ناخوانده از کتاب "خاطرات بچه های انقلاب" ، معرفی شخصیت و آثار امام خمینی(ره) به صورت شفاهی،برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب پوستر" دانستنیهای انقلاب اسلامی" و اهدای کتاب،برگزاری طرح تلفیقی ادبی فرهنگی تهیه کارت پستال با طرح پرچم مقدس ایران اسلامی، برگزاری کارگاه ادبی با شعرخوانی و دکلمه شعرهای انقلابی و خوانش قطعات ادبی،برپایی ایستگاه نقاشی با تصویرسازی وقایع انقلاب و برگزاری کارگاه کاردستی از جمله برنامه هایی اجرا شده در چهارمین و پنجمین روز از گرامیداشت دهه ی مبارک فجر بود.



[ سه شنبه 97/11/16 ] [ 1:46 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام مبارک دهه ی فجر یادواره ی شهدا با مشارکت آموزش و پرورش ،مرکز شماره 2 سقز و حضور 200 نفر از دانش آموزان مدرسه پسرانه شاهد برگزار گردید.

این مراسم با حضور حجت السلام رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز،معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس امور شاهد و ایثارگران اداره آموزش و پرورش شهرتان سقز برگزار گردید که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی توسط دانش آموزان و اعضای نوجوان پسر مرکز شماره 2 سقز ،تجلیل از ازادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به اجرا درآمد.

در این ویژه برنامه حجت السلام رازیانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی،مهمترین وظیفه ی دانش آموزان را تلاش در سنگر علم و دانش بیان نمود و تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را منوط به گام گذاشتن در راه عشق و ایثار و فداکاری در راه اعتلای پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد. در کنار برگزاری این مراسم حجت السلام رازیانی از فعالیت های مرکز شماره 2 سقز،کارگاه های فرهنگی،هنری و ادبی بازدید نمودند. در این بازدید 50 نفر از دانش آموزان و اعضای ثابت در مرکز حضور داشتند.رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز ضمن ابراز خرسندی از آشنایی بیشتر با کانون و نحوه ی اجرای فعالیت ها از هر گونه حرکت فرهنگی که موجب ارتقای فرهنگی از طریق مراکز کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان شود حمایت خود را اعلام داشتند.

 


[ سه شنبه 97/11/16 ] [ 10:31 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

دهه ی فجر فرصت مناسب و باارزشی برای معرفی ارزش ها،تامل در فرهنگ انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای انقلاب است که باید این میراث ماندگار را به نسل کودک و نوجوان منتقل کرد و هدف از اجرای فعالیت ها انتقال این ارزش و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جدید با روش های هنرمندانه و فعالیت های اثر بخش است.
در همین راستا و همزمان با آغاز دهه ی مبارکه فجر و گرامیداشت چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی،مرکز فرهنگی هنری شماره2 سقز  میزبان کودکان و نوجوانانی است که برای تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب در کنار مربیان و معلمان خود با حضور گسترده در برنامه های مختلف و پیش بینی شده،این ایام خجسته را گرامی می دارند.
فضاسازی و آذین بندی مرکز-برپایی نمایشگاه کتاب های انقلابی-برگزاری نمایشگاه از توانمندیهای اعضای مرکز-دعوت از مدارس -برگزاری محفل قرآنی و مسابقه حفظ سوره ی فجر- معرفی شخصیت و آثار امام خمینی(ره) در قالب نشریه نگاری- اجرای سرودهای گروهی و انقلابی-اجرای طرح تلفیقی هنری فرهنگی معرفی شهدا-اجرای فعالیت قصه خوانی،هر روز یک قصه از کتاب "خاطرات بچه های انقلاب"-نمایش فیلم ها و انیمیشن های مناسب با این ایام-برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب پوستر" دانستنیهای انقلاب اسلامی"-برگزاری کارگاه کتاب سازی- برگزاری طرح ادبی با عنوان میهن من با معرفی یکی از شهرهای ایران-برگزاری مسابقه ادبی با عنوان عطر پیروزی - برپایی ایستگاه تصویر سازی از وقایع انقلاب با زبان هنر با عنوان لحظه های انقلاب-اهدای کتاب به برگزیدگان مسابقات اجرا شده-برگزاری کارگاه سفالگری طرح لوگوی" الله"پرچم جمهوری اسلامی ایران و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با هدف ترویج اندیشه های امام راحل(ره) ،معرفی ایام و وقایع انقلاب و گرامیداشت 40 سالگی انقلاب به کودکان و نوجوانان ازجمله فعالیت های برنامه ریزی شده می باشد که در طول ایام مبارک دهه فجر به اجرا در خواهد آمد.

 


[ یکشنبه 97/11/14 ] [ 1:30 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 521613