سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

در هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی آفرینش،اعضا و مربیان مرکز شماره 2 سقز در بخش‌های عکاسی و هنرهای بومی و سنتی (عروسک ،صنایع دستی)  شایسته دریافت دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند. 

در بخش هنرهای سنتی و بومی ثنادلاوری،روژین امینی،کارو نعلی(مربی راهنما نگار حسین پور) نگین عابدی(مربی راهنما سرگل رشیدپور) شایسته دریافت دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند و در بخش عکاسی الهه حسن زاده،رضا عزیزپور(مربی راهنما سرگل رشیدپور) شایسته دریافت دیپلم افتخار  این دوسالانه معرفی شدند.

هفتمین جشنواره دوسالانه ملی هنرهای تجسمی آفرینش با هدف فراهم آوردن زمینه‌ای برای شناسایی و شکوفایی خلاقیت هنری کودکان و نوجوانان با محوریت شعار سال 97 «تمرین زندگی» و با موضوع «رنگ مهربانی» در رشته‌های نقاشی، عکاسی، خوشنویسی و سفالگری و هنرهای بومی و سنتی برگزار شد.

برگزیدگان این رویداد هنری به‌تازگی لوح و هدیه خود را از معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان کشور دریافت کرده‌اند.



[ دوشنبه 98/5/28 ] [ 9:28 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

جشن قصه گویی طی 2 روز با حضور اعضای کودک و نوجوان دختر و پسر  در مرکز شماره 2 سقز برگزار گردید.


در ابتدای این ویژه برنامه در سخنانی از اهداف برگزاری این جشن ،پاس داشتن کهن ترین شکل ادبیات و آئینی سنتی که از قدیم به ما هدیه شده،ترویج سنت قصه گویی و نقش آن در انتقال فرهنگ و آداب و رسوم،ارتقای دانش و مهارت های فردی،ایجاد ابزار ارتباطی و جذب بیشتر مخاطبان و همچنین بهترین گزینه جهت بالا بردن سرانه ی مطالعه و برقراری ارتباط با نسل جدید برشمرده شد.

از برنامه هایی اجرایی این جشن تلاوت قرآن مجید -قصه گویی اعضای نوجوان و مربیان،قصه خوانی اعضای کودک اجرای نمایش خلاق " هیس ما یک نقشه داریم" و همچنین اجرای موسیقی توسط 2 عضو کودک دختر و پذیرایی بود که با حضور اعضای دختر و پسرمرکز،تعدادی از والدین اعضا و مربیان در مرکز شماره 2 سقز برگزار گردید.







[ پنج شنبه 98/5/17 ] [ 8:33 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

 


[ پنج شنبه 98/5/3 ] [ 12:22 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

پویش کتابخوانی برای دومین سال با مشارکت مراکز شماره یک، شماره 2،سیار روستایی،فرمانداری ویژه شهرستان سقز و شهرداری ،پذیرای کودکان و نوجوانان علاقمند به کتاب و کتابخوانی شد.

این پویش با شعار " آینده ساختنی است"وبا محورهای " ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی" و " تقویت مهارت های زندگی" با اهدافی از جمله : توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه،افزایش سرانه امانت کتاب،غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه ی مطالعه برای کودکان و نوجوانان در آخرین روز تیرماه 98 در محوطه ی پارک مولوی کرد شهرستان سقز میزبان کودکان و نوجوانان علاقمند و خانواده هایشان بود. در این پویش ضمن اجرای برنامه های متنوع و جذاب و همچنین ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان و خانواده ها ،به عرضه ی خدمات فرهنگی و جذب عضو پرداخته شد.

برپایی ایستگاه کتابخوانی،قصه گویی،معرفی کتاب،شعرخوانی گروهی و آواسازی با مداد،تلفیق کاردستی کلاژ برگ ها و نقاشی گروهی،تک نوازی فلوت توسط یکی از اعضا،اجرای بازی های محلی و گروهی،اجرای طرح ادبی کودک کتابخوان ،توزیع بروشور معرفی برنامه های کانون  و محصولات فرهنگی از برنامه هایی بود که در این طرح با حضور 140 نفر از کودکان و نوجوانان و والدین به اجرا درآمد.


[ پنج شنبه 98/5/3 ] [ 12:3 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 210
کل بازدیدها: 521945