سفارش تبلیغ
صبا ویژن

70 نفر از دانش آموزان پسرانه ی بوعلی از فعالیتهای گرامیداشت هفته ی معلم مرکز شماره 2 بازدید به عمل آوردند .طی این بازدید برنامه های ذیل برای دانش آموزان  و اعضای مرکز توسط مربیان  به اجرا در آمد : معرفی اهداف و فعالیتهای کانون ، معرفی وقایع و ایام ، معرفی شخصیت و آثار شهید مرتضی مطهری ، معرفی کتاب سرگذشت مطهر ، شرکت در جشنواره ی دستهای کوچک دعا .


[ یکشنبه 92/2/15 ] [ 12:2 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با حضور 68 نفر از دانش آموزان مدرسه ی عایشه حسامی به مناسبت گرامیداشت هفته ی معلم برنامه های معرفی شخصیت شهید مطهری ، معرفی کتاب سرگذشت مطهر اثر محمد علی دهقانی، اجرای سرودهای ملی و سرود معلم ، معرفی وقایع و ایام وشرکت درجشنواره ی دستهای کوچک دعا به اجرا در آمد و در پایان دانش آموزان از نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کانون بازدید به عمل آوردند .


[ شنبه 92/2/14 ] [ 1:3 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

جشنواره ی نمایش عروسکی هم تمام شد . کرم سه نقطه ی بخت برگشته هم هیچ مقامی نیاورد که هیچ ... همان شروع جشنواره به طبق عادت مرسوم اجرای مرکز شماره 2 که همیشه دکورمان حین اجرا می افتد، دکورمان افتاد و جناب آقای صادقی مسوول محترم واحد کامپیوتر هم که از موسیقی انتخابی کرم سه نقطه خوششان آمده بود آهنگ را آنجاکه می باید تمام بشود خاموش نکرد و دو کارگردان ( آشپز که دوتا شود آش یا شور می شود یا بی نمک !!!) مانده بودند مات و متحیر که چطور آقای صادقی را راضی کنند موسیقی را قطع کند ؟؟؟ ناسلامتی قریب به دو ماه بود که بچه ها با صحنه ، صحنه ی نمایش تمرین داشتند و همین طولانی شدن موسیقی داشت گروه را سردرگم می کرد ... دیگر چه می شد کرد ؟ ! با هزار اشاره و تهدید بالاخره آقای صادقی راضی شد دل از موسیقی بکند و نمایش بچه ها اجراشد و ماند خاطرات این جشنواره که بزرگترین و خاطره انگیزترینش حضور اعضا و دکورهای سقز یک و دو و مریوان و بانه بود ! تصورش را بکنید که 20 نفر آدم توی یک ماشین با یک عالمه دکور و عروسک و کیف ... الان که فکرش را می کنیم به خودمان می گوییم راستی چطور جایمان شد ؟؟؟؟ ( خودمان هم هنوز در شگفتی هستیم !!! ) تازگی ها یک نامه هم رسیده که به بهترین پیشنهادهایی که برای صرفه جویی در کانون ارائه شود جایزه می دهند ( عروسک دارا و سارا احتمالا !...) ، گفتیم ما که خودمان از خودمان در شگفتیم پیشنهاد بدهیم از این به بعد کل نمایش ها را هم در اتوبوس اجرا کنند که در هزینه و رفت و آمد و خورد و خوراک و اسکان هم کلی صرفه بشود !!! والله !.....باید فکر کرد )


[ پنج شنبه 92/2/12 ] [ 10:26 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با حضور بیش از یکصد و پنجاه نفر از دانش آموزان دبستان های استقلال 1 و 2  و کارشناسان فرهنگی و هنری جناب آقای پور رضایی و جناب آقای کنعانی ، فعالیت معرفی اهداف و فعالیتهای کانون وبازدیداز بخش فروش و شرکت در  جشنواره ی دستهای کوچک دعا ، معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهراء( س ) با توجه به فرارسیدن روز مادر و جمله نویسی بهترین وصف برای مادرم ، به اجرا در آمد و کارشناسان محترم از بخش های مختلف مرکز بازدید به عمل آوردند .


[ چهارشنبه 92/2/11 ] [ 12:19 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

65 نفر ازدانش آموزان مدرسه ی راهنمایی شاهد از نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کانون بازدید به عمل آوردند و طی این بازدید با فعالیتهای کانون برای نوجوانان آشنا شدند و همچنین در جشنواره ی بین المللی دستهای کوچک دعا نیز شرکت نمودند .


[ سه شنبه 92/2/10 ] [ 9:33 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
<      1   2   3      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 120
کل بازدیدها: 523096