سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طی بازدید مورخه ی 30 آذر 94 معاونت محترم سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان سقز جناب آقای رستم پور و هیئت همراه ایشان از فعالیتهای کانون ، از مربی هنری مرکز شماره دو سقز خانم سرگل رشیدپور و ماردین فتحی عضو برگزیده ی مسابقه ی نقاشی هنرهای تجسمی لوئی فرانسوا با اهدای لوح تقدیر  و جوایز نقدی از طرف فرماندار محترم شهرستان جناب آقای ورمقانی تقدیر به عمل آمد . طی این بازید معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ، ضمن تشکر و تقدیر از فعالیتهای سال 94 مرکز شماره 2 سقز  ، در جهت ترویج فعالیتهای فرهنگی ، اذعان داشتند که کانون پوینده ترین بستر فکری برای کودکان در شهرستان سقز است و موفقیت های بین المللی و کشوری کودکان سقز در بخش فرهنگی ، هنری و ادبی حاصل ، شناخت مسوولیت های کاری و رسالت های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان است . ایشان ضمن اشاره به تحرک کاری کانون در بخش فرهنگی و بازتاب آن در رسانه های متعدد اشاره کردند که امسال شاهد حرکت های سازنده ای از کانون پرورش فکری در سطح شهرستان بوده ایم و امیدواریم این حرکتها فرایندی و مستمر باشند . مسوول مرکز نیز ضمن تقدیر از نگاه  مجموعه ی مسوولین فرمانداری شهرستان سقز به فعالیتهای کانون ، بیان داشتند که پشتیبانی معنوی مسوولین ، حضور مسوولین در مرکز ، ارزش گزاری به توانمندی ها مربیان و اعضای این مرکز ، تعامل مثبت خبرگزاری ها با کانون و بازدیدهای مسوولین ، محرک حرکت در راستای ترویج فعالیتهای فرهنگی بوده و این روند ادامه دار خواهد بود . مسوول مرکزنیز با اشاره به ظرفیت های کانون در بخش فرهنگی ، از توجه و عنایت ویژه ی فرماندار شهرستان به فعالیتهای کانون ، قدر دانی نمودند .

این بازدید با پوشش خبری نماینده ی صدا و سیمای استان کردستان در سقز همراه بود .

در متن لوح تقدیر فرماندار شهرستان سقز خطاب به مربی هنری مرکز شماره 2 آمده است :

سرکار خانم سرگل رشیدپور مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شماره دوسقز:

احتراماً،کسب دستاوردهای ارزشمند هنری،علمی،فرهنگی در گرو تلاش دلسوزانه انسانهایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به سرزمین ، دین وملتشان است و خبر مسرت بخش این توفیقات،همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد.

لذا اکنون که در پرتو لطف پروردگار متعال، تشویق و راهنمایی های شما و همکاری مسئول محترم کانون ، برادر ماردین فتحی در مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی" لوئی فرانسوا" سال 2015 فرانسه ، رتبه کسب کرد این موضوع باعث غرور برای ملت شریف ایران اسلامی ، شهرستان و استان گردید.این توفیق و حضور مقتدرانه را به شما ،والدین ماردین ، اعضای کانون ، شهروندان ، مسوولان فرهنگی و هنری تبریک عرض می نمایم .امید است که همواره با اتکال به ایزد منان و در سایه پشتکار موفقیتهای دیگری برای کشور به ارمغان بیاورید.    

 " علی اکبر ورمقانی،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز "                        



[ دوشنبه 94/9/30 ] [ 3:52 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

جلسه ی هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری همایش منادیان وحدت که  توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 و سازمان بسیج دانش آموزی اداره ی آموزش و پرورش در هفته ی وحدت در مرکز شماره دو ، برگزار می شود ،  درمورخه ی 28 آذر ماه برگزار شد و مسوولین ادارات مذکور به بیان نقطه نظرات و همکاریهای لازم در خصوص اجرای این همایش پرداختند ، اجرای بخشی از برنامه های این همایش توسط اعضای مرکز شماره دو و همچنین دعوت از والدین و اولیای تربیتی و کلیه ی اعضای مرکز در این همایش از فعالیت های کانون در اجرای این همایش جهت تعامل با سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خواهد بود . جناب حاج آقا وحیدی ریاست سازمان تبلیغات ضمن اظهار خرسندی از برگزاری و تعامل کانون با سازمان های فرهنگی در سطح شهر ، اذعان داشت که مشارکت و همکاری ارگان های فرهنگی در سطح شهر در جهت اجرای فعالیتهای دینی و معنوی ، نشان از نگرش و حساسیت مسوولین این ادارات به ترویج و اشاعه ی حس دینی در بین مخاطبان خود است . مسوول مرکز شماره دو نیز طی این جلسه ، از اجرای فعالیتهای فرهنگی برای کودکان و خصوصا فعالیتهای دینی در سطح شهر ، استقبال کرده و اذعان داشت که یکی از مهم ترین فعالیتهای کانون برای کودکان ترویج باورهای دینی و ماندگار ساختن شئون مذهبی در ذهن و روان کودکان است و کانون در راه اجرای فعالیتهایی از این دست ، تعامل با ارگان های فرهنگی را در راستای فعالیتهای فرهنگی مرتبط با کانون ، ارج می نهد .


[ شنبه 94/9/28 ] [ 2:3 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

همزمان با روز پژوهش 25 آذر 94 برنامه های روز پژوهش در مرکز شماره 2 سقز به اجرا در آمد :

برای 42 نفر از دانش آموزان پایه ی پنجم دبستان پسرانه ی وحدت فعالیتهای ذیل توسط مربیان اجرا گردید:

توضیح پیرامون اهداف و فعالیتهای کانون و دعوت از دانش آموزان جهت ثبت نام در فعالیتهای کانون.

اجرای نقاشی گروهی با موضوع یک روز برفی.

انجام تحقیق های گروهی در گروه های پنج نفره با موضوع زندگی نامه ی شاعران و نویسندگان ایرانی ( حافظ ، سعدی ، مولانا ، عطار ، پروین اعتصامی و دهخدا ) به مناسبت هفته ی پژوهش.

معرفی شخصیت و آثار پروفسور سید محمود حسابی از پژوهشگران و بنیان گذار فیزیک دانشگاهی در ایران.

نمایش فیلم دانا و مانا می پرسند به مناسبت هفته ی پژوهش.

معرفی کتاب پژوهش به زبان ساده اثر محمد رضا اصلانی.

آشنا نمودن دانش آموزان با کتابهای مرجع ، انواع منابع تحقیقی اعم از فرهنگ نامه ها ، فرهنگ لغات و ....

معرفی برترین آثار پژوهشی اعضای مرکز به دانش آموزان و اولیای تربیتی مدارس .


[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 12:0 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در سرما و یخبندان شدید امروز سقز ، در زیر بارش برف و ابرهای غلیظ ، آدم برفی ساختیم ...


[ دوشنبه 94/9/23 ] [ 3:46 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

خانم سرگل رشیدپور مربی هنری مرکز شماره 2 سقز ، از جناب آقای حسین علیخانی سرپرست اداره کل آفرینش های ادبی و هنری کشور لوح تقدیر دریافت نمود ، در متن این لوح آمده است :

یکبار دیگر اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با دستانی رنگین و تخیلی سرشار ، جلوه گر هنر سرزمین بلند آوازه یمان ایران در عرصه بین المللی شدند . کسب دیپلم افتخار مسابقه ی بین المللی هنرهای تجسمی لویی فرانسوا 2015 توسط جناب آقای ماردین فتحی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز، بازتاب تلاش دلسوزانه  و هدایت مدبرانه ی شما مربی ارجمند است . ضمن تبریک مجدد و قدردانی از زحمات شما ، سرافرازی و کسب افتخارات بیشتر درعرصه های وسیع تررا برای همه ی کودکان ایران به ویژه اعضای خلاق مراکز کانون آرزومندیم .

عضو هنرمند ، ماردین فتحی عضو برگزیده ی این مسابقه نیز  ، از سرپرست اداره کل آفرینش های ادبی و هنری کشور لوح دریافت نمودند .همچنین این عضو توانمند موفق به دریافت لوح تقدیر و هدایای نقدی از نماینده ی مجلس شورای اسلامی شهرستانهای سقز و بانه جناب آقای مهندس بیگلری به سبب کسب این افتخار برای شهرستان و استان کردستان شدند .

 

همکاران مرکز شماره 2 سقز، صمیمانه ترین تبریکات خود را به سبب کسب دو لوح کشوری توسط مربیان و اعضای این مرکز و همچنین درخشش اعضای این مرکز در سطح بین الملل ، به مربی ایشان و همکاران هنرمند بخش هنری استان کردستان تقدیم می نمایند . گل تقدیم شما

 


[ یکشنبه 94/9/15 ] [ 4:6 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
   1   2      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 122
بازدید دیروز: 210
کل بازدیدها: 522044