سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طی بازدید مورخه ی 30 آذر 94 معاونت محترم سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان سقز جناب آقای رستم پور و هیئت همراه ایشان از فعالیتهای کانون ، از مربی هنری مرکز شماره دو سقز خانم سرگل رشیدپور و ماردین فتحی عضو برگزیده ی مسابقه ی نقاشی هنرهای تجسمی لوئی فرانسوا با اهدای لوح تقدیر  و جوایز نقدی از طرف فرماندار محترم شهرستان جناب آقای ورمقانی تقدیر به عمل آمد . طی این بازید معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ، ضمن تشکر و تقدیر از فعالیتهای سال 94 مرکز شماره 2 سقز  ، در جهت ترویج فعالیتهای فرهنگی ، اذعان داشتند که کانون پوینده ترین بستر فکری برای کودکان در شهرستان سقز است و موفقیت های بین المللی و کشوری کودکان سقز در بخش فرهنگی ، هنری و ادبی حاصل ، شناخت مسوولیت های کاری و رسالت های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان است . ایشان ضمن اشاره به تحرک کاری کانون در بخش فرهنگی و بازتاب آن در رسانه های متعدد اشاره کردند که امسال شاهد حرکت های سازنده ای از کانون پرورش فکری در سطح شهرستان بوده ایم و امیدواریم این حرکتها فرایندی و مستمر باشند . مسوول مرکز نیز ضمن تقدیر از نگاه  مجموعه ی مسوولین فرمانداری شهرستان سقز به فعالیتهای کانون ، بیان داشتند که پشتیبانی معنوی مسوولین ، حضور مسوولین در مرکز ، ارزش گزاری به توانمندی ها مربیان و اعضای این مرکز ، تعامل مثبت خبرگزاری ها با کانون و بازدیدهای مسوولین ، محرک حرکت در راستای ترویج فعالیتهای فرهنگی بوده و این روند ادامه دار خواهد بود . مسوول مرکزنیز با اشاره به ظرفیت های کانون در بخش فرهنگی ، از توجه و عنایت ویژه ی فرماندار شهرستان به فعالیتهای کانون ، قدر دانی نمودند .

این بازدید با پوشش خبری نماینده ی صدا و سیمای استان کردستان در سقز همراه بود .

در متن لوح تقدیر فرماندار شهرستان سقز خطاب به مربی هنری مرکز شماره 2 آمده است :

سرکار خانم سرگل رشیدپور مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شماره دوسقز:

احتراماً،کسب دستاوردهای ارزشمند هنری،علمی،فرهنگی در گرو تلاش دلسوزانه انسانهایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به سرزمین ، دین وملتشان است و خبر مسرت بخش این توفیقات،همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد.

لذا اکنون که در پرتو لطف پروردگار متعال، تشویق و راهنمایی های شما و همکاری مسئول محترم کانون ، برادر ماردین فتحی در مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی" لوئی فرانسوا" سال 2015 فرانسه ، رتبه کسب کرد این موضوع باعث غرور برای ملت شریف ایران اسلامی ، شهرستان و استان گردید.این توفیق و حضور مقتدرانه را به شما ،والدین ماردین ، اعضای کانون ، شهروندان ، مسوولان فرهنگی و هنری تبریک عرض می نمایم .امید است که همواره با اتکال به ایزد منان و در سایه پشتکار موفقیتهای دیگری برای کشور به ارمغان بیاورید.    

 " علی اکبر ورمقانی،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز "                        



[ دوشنبه 94/9/30 ] [ 3:52 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 45
کل بازدیدها: 519849