سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همزمان با ماه مبارک رمضان گفتمانهای دینی در مرکز شماره 2 سقز برگزار می شود ، در این گفتمانها که به شیوه ی پرسش و پاسخ  برای اعضای کودک و نوجوان دختر و پسر در روزهای مجزا برگزار می شود ، به سوالات اعضا در خصوص احکام روزه و نماز و موارد مربوط به آموزش نماز طبق مذهب شافعی پرداخته می شود .


[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 12:5 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

همزمان با ماه مبارک رمضان کلاسهای تفسیر ، تجوید و تلاوت عم جزء قرآن مجید ، با عنوان آوای قرآنی در مرکز شماره 2 سقز ، همه روزه برای اعضای کودک و نوجوان  دختر و پسر گزاری می شود. این کلاسها با  هدف ترویج باورهای دینی و توجه به برکات تلاوت قرآن مجید درماه مبارک رمضان برگزار می شود .


[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 11:39 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

این مطلب را برای بچه هایم می نویسم ، بچه های نوجوانم در کانون ، برای ادیب نعلی ، نیما اعظمی ، مبین کریمی و پویا شیرزاد ، علی صانعی ، مازیار و... که دیروز رفته بودند برایم گل آورده بودند .مؤدبو کلی من را ذوق زده کرده ند و کلی از خستگی های هر روزم را فراموش کردم با اینکارشان. دیروز که پشت میز کتابداری نشسته بودم ، دیدم که آمدند پشت میز کتابداری و خودتان هم مطلعید که بچه های کانون عاشق ایستادن پشت این میز کتابداری هستند و همش می ایستندو نگاه می کنند که ببینند شما مربی عزیز پشت کامپیوتر نشستی داری چکار میکنی و همش می پرسند : خانم کامپیوترتان ویندوز چند است ؟ فلان برنامه را نصب کرده اید یا نه ؟ و از این سوالها...، سرم را بلند کردم و گفتم بچه  لطفا بنشینید الان می آیم کلاس . دیدم که ادیب نعلی پرسید : خانم ! گل فروشی این دور و بر کجا هست ؟ گفتم نمی دانم فکر نکنم این نزدیکی ها گل فروشی باشد . با خنده رفتند حیاط و من هم که سخت درگیر ثبت نام بچه ها در سایت نشریه های رضوی بودم دنباله اش را نگرفتم و مشغول کار خود شدم . دیدم که چند دقیقه بعد بچه ها با دو شاخه گل صورتی قشنگ ایستاده اند . گل را به دستم دادند و من هم کلی ذوق کردم . اما با این سرعت گل از کجا گیر آورده بودند ؟خوب معلوم است گروهی به پارک روبروی کانون رفته بودند و دو تا شاخه گل چیده بودند و تقدیم کرده بودند به مربیشان . نمی دانستم باید بخندم یا دلخور باشم که گلهای پارک را تاراج کرده بودند. بهر حال اتفاق قشنگ این تابستانم در کانون بود و در اینجا میخواهم از تمام عضوهای نوجوان پسرم در مرکز تشکر کنم بخاطر تمام لطفهایشان و چون می دانم اغلبشان به وبلاگ مرکز سر می زنند ، خواستم به نحوی لطفشان را با این تشکر کوچک جبران کنم . به قلم : کوثر الماسی .

 


[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 10:53 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با حضور آقای مختار کریمی روان شناس و هیپنوتراپیست بالینی ، جلسات مشاوره و روان شناسی پیرامون مسایل دوران نوجوانی برای اعضای نوجوان دختر و پسر برگزار شد . این جلسات که به صورت متوالی در ماههای آینده نیز برگزار خواهد شد ، در جلسات بعد با حضور والدین نیز ادامه خواهد یافت ، لازم به ذکر است که خانم نشمیل رنجبری از کارشناسان روان شناسی کلینیک افق نیز در این جلسات حضور دارند و به سوالات اعضا و والدین پاسخ خواهند داد .


[ دوشنبه 91/5/9 ] [ 12:45 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان ، ویژه برنامه ی ضیافت نور در مرکز شماره 2 سقز مورخه ی 91/04/28  با حضور دویست و پنجاه نفر از خانواده ها و اعضا برگزار شد که طی آن برنامه های ذیل به اجرا در آمد و از اعضای فعال مرکز تقدیر شد .

-تلاوت قرآن مجید

-اجرای سرود ملی

- سخنرانی مسوول مرکز

-اجرای سرود خدایا تو خوبی توسط گروه ستایش ( اعضای دختر )

- اجرای دف نوازی گروه نوای آسمانی ( اعضای نوجوان پسر )

- سخنرانی ماموستا حسامی در رابطه با فضایل ماه مبارک رمضان .

-قرائت آثار ادبی توسط اعضای نوجوان دختر مرکز .

- اهدای جوایز و پذیرایی .


[ پنج شنبه 91/5/5 ] [ 9:24 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
<      1   2   3   4      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 210
کل بازدیدها: 522074