سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستهایشان را بالا بردند و از زلال  قلبهایشان خدا را به سفره های بی آلایش دل خود دعوت کردند ، دعا کردند و ما را با خلوص دعاهای خود به کوچه های کودکی برگرداندند ، دعا کردند و دعاهایشان را خواندیم و با بعضی از دعاهایشان گریستیم و با بعضی دیگر لبخندی از سر صداقت و صمیمیت زدیم .... در ششمین جشنواره ی  بین المللی دستهای کوچک دعا ، که از طرف حوزه ی هنری استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد  ، اعضای کودک مرکز شماره 2 سقز ، با ارسال سیصد دعا در قالب نوشتاری شرکت کردند ، لازم به ذکر است که از اعضای برگزیده ی این جشنواره ، در تیرماه 1390 ، در محل حوزه ی هنری استان آذربایجان شرقی ( تبریز) تقدیر خواهد شد .

 


[ سه شنبه 90/2/20 ] [ 10:2 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

حجاب و عفاف پنجره ایست که چونان پیله ای از پروانه محافظت می کند ، در این راستا و با هدف  ارزش گذاری به این مقوله ، ویژه برنامه ی تقدیر از برگزیدگان مسابقه ی مکتوب حریم ریحانه ( عفاف و حجاب ) ، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز ، با حضور اعضای برگزیده ی نوجوان اعم از دختر و پسر ، برگزار شد ، طی این ویژه برنامه که با تلاوت قرآن و اجرای سرود ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع شد ، مسوول مرکز شماره 2 به مناسبت گرامیداشت هفته ی معلم پیرامون شخصیت و آثار شهید فرزانه  : مرتضی مطهری به ایراد سخنرانی پرداخت و از اعضای فعال  کودک و نوجوان مرکز که در زمینه های فرهنگی ، هنری و ادبی از خودتلاش چشمگیری نشان داده اند تقدیر و تشکر کردند ، در ادامه اعضای نوجوان مرکز با اجرای دکلمه ، قرائت آثار ادبی و اجرای سرود ، یاد و خاطره ی شهید مطهری را گرامی داشتند . دراین ویژه برنامه جناب حاج آقا وحیدی ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز به ایرادسخنرانی پرداخته و ضمن تشکر از  تلاش همکاران کانون پرورش فکری و خصوصا مسوول مرکز شماره 2 در برپایی نمایشگاه حریم ریحانه و سلسله گفتمانهای دینی و برگزاری مسابقات در مناسبتهای مختلف  با همکاری  سازمان تبلیغات شهرستان  ،با اهدای جوایزی از برگزیدگان این مسابقه تقدیر کردند . این ویژه برنامه در صدا و سیمای استان کردستان نیز بازتاب داده شده است .

 

 

 

 


[ چهارشنبه 90/2/14 ] [ 1:46 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با دعوت از دو پایه ی مقطع ابتدایی دبستان استقلال شهرستان سقز ، ویژه برنامه ی هفته ی معلم ، با هدف تکریم مقام معلم و بزرگداشت روز شهادت استادمطهری ، برگزار شد ، طی این ویژه برنامه با معرفی شخصیت شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری ، تهیه ی نشریه دیواری ، معرفی آثار شهید مطهری و اجرای سرود ، از این مناسبت استقبال شد .

 

 

 


[ دوشنبه 90/2/12 ] [ 10:58 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

پانزده نفر از اعضای مرکز در مسابقه ی  مکتوب حریم ریحانه ( با موضوع عفاف و حجاب ) ، که از طرف سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز با همکاری این مرکز در بهمن ماه برگزار شده بود برگزیده شدند .  نازیلا مرادی ، شیوا شوکتی ، الهام حسن زاده ، نادیه خلیلی ، مبینا کرمی ، روژین هدایتی ، شرمین شوکتی ، ندا مرادی ، سروه طاعتی ، پرشنگ طاعتی ، اوین برقعی ، اوین غفاری ، ترانه حسینی ، پیمان محمدی و شیوا شریف پور از اعضایی بودند که توانستند در این مسابقه برگزیده شوند .  لازم به ذکر است که  طی ویژه برنامه ای  فرهنگی و هنری وادبی که در هفته ی معلم در تاریخ  : 14/02/1390 راس ساعت 11، در مرکزوتوسط مربیان مرکز برگزار خواهد شد با اهدای جوایزی از طرف سازمان تبلیغات اسلامی با حضور والدین و اعضای  فعال کودک و نوجوان ، از برگزیدگان گروه سنی د و ه  ، تقدیر خواهد شد .


[ شنبه 90/2/10 ] [ 11:7 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

خانمها فروغ وسمانی و روژین هدایتی از اعضای نوجوان مرکز شماره 2 سقز توانستند در بخش ادبی مسابقه ی شب یلدا برگزیده شوند . این مسابقه از طرف مرکز شماره 2 سنندج برگزار شده بودو آثار ادبی تعدادی از اعضای مرکز در این مسابقه شرکت داشت .


[ پنج شنبه 90/2/8 ] [ 10:51 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
<      1   2   3   4      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 210
کل بازدیدها: 521984