سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همزمان با 14 مهر آغاز هفته ملی کودک که به نام " کودک ،خانواده ،سبک زندگی ایرانی اسلامی"نام گذاری شده با حضور 50نفر از دانش آموزان دختر، ویژه برنامه ایی با مشارکت آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش در مرکز شماره دو سقز به اجرا درآمد.

در این ویژه برنامه بیان شد که در آموزه های آسمانی اسلام همه کودکان حقوق و مزایای معینی دارند و همگان از اعمال هر گونه خشونت و بی رحمی در حق آنان بازداشته شده اند. اسلام با در نظر گرفتن همه نیازها ی اولیه جسمی،روحی و روانی کودکان و دفاع از آن ،زمینه را برای رشد و پیشرفت آنان در همه ی جنبه ها ،همچون انتخاب نام نیکو،تامین خوراک و تغذیه ی مناسب و ... فراهم آورده است و در قالب تعبیرهای زیبا ارزش کودکان را در جامعه افزایش داد.

در همین راستا  "نشست با هم خوانی احادیث و حدیث نگاری در خصوص حقوق کودک در اسلام در قالب ماکتی از درخت - برگزاری شعر خوانی ویژه محرم- برگزاری کارگاه ادبی با عنوان خانواده ی من- نمایش فیلم " نادر می تواند" - برگزاری کارگاه کاردستی با عنوان خانه ی امن من و بازدید از نمایشگاه دست سازه ها و دست نوشته ها" از جمله فعالیت  های برنامه ریزی شده ی اولین روز از گرامیداشت هفته ملی کودک بود که در مرکز شماره دو سقز به اجرا در آمد.


[ شنبه 97/7/14 ] [ 2:3 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
<      1   2      
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 196
بازدید دیروز: 220
کل بازدیدها: 522802