سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به پیشواز دهه ی مبارکه ی فجر و با تعامل بخش هنری در فعالیتهای فضاسازی مرکز ، سالن داخلی توسط مربی هنری مرکز و آثار وی فضاسازی شد  :


[ سه شنبه 94/11/6 ] [ 1:26 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

همکار توانمندمان خانم شب بو حسینی مربی ادبی مراکز یک و دو سقز ، موفق به دریافت لوح تقدیر کشوری از مسابقه ی (( نقد دست نوشته های اعضا )) در سال 94 شد ، ایشان با کسب عنوان برگزیده  ی این مسابقه ، لوح تقدیر و هدایایی از جناب آقای محمد علی شامانی معاونت فرهنگی کانون دریافت نمود . این موفقیت بزرگ را به همکار ارجمند و اعضای ادبی مرکز شماره 2 سقز تبریک می گوییم وافتخار آفرینی ایشان را ، در مسابقات و جشنواره های دیگر  پیش رو از خدا خواهانیم .

 


[ سه شنبه 94/11/6 ] [ 12:39 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

جلسه ی کمیته ی ستاد دهه ی مبارکه ی فجر سال 94 شهرستان سقز ، با حضور اعضای کمیته های ستاد ، در روز 29 دی ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سقز برگزار شد . در این جلسه ، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه، ماهیت برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی،  مردمی است ، تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت های سازمانی و اجرایی برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر در شهرستان با حضور گسترده مردم تلاش کرد.اسماعیل رستم پور با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب به نسل آینده باید در راس برنامه های کمیته های برنامه ریزی دهه فجر شهرستان سقز باشد.وی با اشاره به شرایط و اوضاع کشورهای جهان اظهار کرد: ایران اسلامی به عنوان الگوی آزادی خواهی مطرح و همواره مود الگوی کشورها بوده است. وی  به رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین سکاندار و جانشین برحق ایشان در تلاطمات به وجود آمده در 37 سال گذشته از انقلاب اشاره و آن را ادامه دهنده رهبری  پیامبرانه دانست.او با تبریک به نتیجه رسیدن برجام ،  دستاوردهای دولت تدبیر و امید را تشریح و اضافه کرد: کاهش تورم ، افزایش اعتبار سیاسی و تلاش در جهت توسعه اقتصادی و رفع بیکاری و ایجاد آرامش در جامعه  در سطح جهان از جمله این موارد بوده است .در ادامه ی جلسه اعضای 11 کمیته ی برگزاری ستاد دهه ی فجر درشهرستان سقز ، برنامه های خود را اعلام نمودند . مسوول مرکز شماره 2 کانون نیز با اشاره به اهم برنامه های کانون در این ایام از افتتاح نمایشگاه نقاشی کودکان ونوجوانان عضو مرکز  ، گلباران مزار شهدا توسط اعضای مرکز ، برگزاری جشنواره ی نمایش عروسکی تن پوشی  و  همچنین برگزاری یادواره ی شهدا  ، به عنوان مهم ترین برنامه های مرکز شماره 2 سقز ، در این دهه نام برد و آمادگی خود را مبنی بر همکاری با دیگر اعضای ستاد در کمیته های مشترک در زمینه ی اجرای فعالیتهای فرهنگی ، هنری و ادبی ، اعلام نمود .

جانشین فرمانده ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز نیز با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان ارزش های انقلاب است خواستار برگزاری برنامه ها با محوریت بصیرت افزایی جوانان به عنوان نسل  چهارم انقلاب جهت آشنایی آنان با آرمانهای انقلاب شد.

سرهنگ حق رضا نادر پناه با بیان اینکه 188 هزار شهید و 395 هزار جانباز و 42 هزار آزاده و اسیر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده است تاکید کرد:انقلاب با شهادت به پیروزی رسید و انقلاب با دفاع مقدس  تثبیت شد.

در ادامه این جلسه 11 کمیته برای اجرای برنامه های دهه فجر در سطح روستاها و شهرها سقز وصاحب برنامه های خود را به مسوول برگزار کننده ی جلسه تحویل دادند و اعضا بر برگزاری جشن های انقلاب در روستاها، و برگزاری جشنواره فعالان دهه فجر نیز تاکید نمودند .

 

 


[ یکشنبه 94/11/4 ] [ 3:42 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

اعضای مرکز شماره 2 سقز  در مسابقه ی عکاسی (( رمضان از دریچه ی نگاه کودک )) ، افتخار آفرینی کردند ، شلیر شارع و فردوس شجیعی ، با ارائه ی اثر عکاسی در مسابقه ی عکاسی (( رمضان از دریچه ی نگاه کودک )) ازسوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران مقام برگزیده ی این جشنواره را از آن خود کردند و از مدیر کل کانون استان مازندران جناب آقای قاسم گرجی لوح تقدیر و هدایای نقدی دریافت نمودند ، این مسابقه در ماه مبارک رمضان برگزار شد و مرکز شماره 2 سقز با ارسال شصت اثر عکاسی کودکان و نوجوانان عضو این مرکز ، در این مسابقه ی کشوری شرکت نمود . این موفقیت را به اعضای توانمند و مربیان ارجمند مرکز تبریک می گوییم .




[ شنبه 94/11/3 ] [ 12:32 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
<      1   2   3   4      
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 173
کل بازدیدها: 522135