سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پویش کتابخوانی برای دومین سال با مشارکت مراکز شماره یک، شماره 2،سیار روستایی،فرمانداری ویژه شهرستان سقز و شهرداری ،پذیرای کودکان و نوجوانان علاقمند به کتاب و کتابخوانی شد.

این پویش با شعار " آینده ساختنی است"وبا محورهای " ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی" و " تقویت مهارت های زندگی" با اهدافی از جمله : توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه،افزایش سرانه امانت کتاب،غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه ی مطالعه برای کودکان و نوجوانان در آخرین روز تیرماه 98 در محوطه ی پارک مولوی کرد شهرستان سقز میزبان کودکان و نوجوانان علاقمند و خانواده هایشان بود. در این پویش ضمن اجرای برنامه های متنوع و جذاب و همچنین ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان و خانواده ها ،به عرضه ی خدمات فرهنگی و جذب عضو پرداخته شد.

برپایی ایستگاه کتابخوانی،قصه گویی،معرفی کتاب،شعرخوانی گروهی و آواسازی با مداد،تلفیق کاردستی کلاژ برگ ها و نقاشی گروهی،تک نوازی فلوت توسط یکی از اعضا،اجرای بازی های محلی و گروهی،اجرای طرح ادبی کودک کتابخوان ،توزیع بروشور معرفی برنامه های کانون  و محصولات فرهنگی از برنامه هایی بود که در این طرح با حضور 140 نفر از کودکان و نوجوانان و والدین به اجرا درآمد.


[ پنج شنبه 98/5/3 ] [ 12:3 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 209
بازدید دیروز: 217
کل بازدیدها: 523715