سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در آخرین هفته ی ماه مهر دانش آموزان دبیرستان  پسرانه ی انبیاء ، و مدرسه ی راهنمایی استقلال مهمان گفتمان های دینی با موضوع های ذیل بودند در حاشیه ی این گفتمان نیز نمایشگاهی از 84 پوستر با محوریت عفاف و حجاب در معرض دید و استفاده ی اعضا و دانش آموزان مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان  قرار گرفت . این گفتمان ها توسط مربی مسوول پروین فرخی و خانم نسرین عبدی  مشاور آموزش و پرورش شهرستان سقز ، ماموستا کرمی و ماموستا رسولی آذر ، در روزهای متوالی به اجرا در آمد . :

1-نقش ایثار و شهادت در امنیت ملی.

2-نسل نو و فرهنگ ایثار و شهادت .

3- عفاف ، حجاب ، ایثار .


[ پنج شنبه 90/7/28 ] [ 8:33 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در پنجمین روز جشنواره ی یک هفته با کانون مهد های کودک مدارس هجرت و فردوسی و  60 نفر از دانش آموان دو پایه ی دبستان دخترانه ی هجرت در دو ساعت مجزا مهمان ما بودند و از فعالیتهای یک هفته با کانون مرکر بازدید به عمل آوردند ، اجرای قصه گویی ، نقاشی ، شعر خوانی و خوشنویسی و نمایش خلاق از جمله برنامه های اجرایی یرای این عزیزان بود .


[ چهارشنبه 90/7/20 ] [ 12:26 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

 

اگر خطا نکنم عطر ، عطر یار من است

کدام دسته گل امروز ، بر مزار من است ؟

گلی که آمده بر خاک من نمی داند ....

هزار غنچه ی خشکیده در کنار من است ...

برای کودکان مرگ سوغاتیسیت که تنها به پدربزرگها و مادربزرگها می رسد ... این را نادر ابراهیمی گفته ، و برای ما که بزرگ شده ایم مرگ غم انگیز است و حادثه ای ناگزیر که باید بپذیریم ، خبردار شدیم که همکار بزرگوارمان جناب آقای عطاءا... گلی حصار به سوگ پدر نشسته است ، برخود وظیفه دانستیم از طرف خودمان و اعضای مرکز شماره 2 به ایشان و خانواده ی بزرگوارشان تسلیت بگوییم و از خداوند برای بازماندگان صبر و برای مرحوم طلب مغفرت می نماییم . ما را و تمام همکاران کانونی استان کردستان را در غم خود شریک بدانید .( ک. الف )


[ سه شنبه 90/7/19 ] [ 10:21 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در چهارمین روز از جشنواره ی یک هفته با کانون مهد کودکهای : پرستو ، فردوسی و هجرت با حضور 85 نفر از کودکان مهمان مرکز شماره 2 بودند تا چند ساعتی را در صفا و خلوص بگذرانیم و دلخوش شویم از بارش اینهمه زیبایی ... اینهمه رنگ ... و دلخور شویم از اینکه بزرگ شده ایم .


[ سه شنبه 90/7/19 ] [ 10:14 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در سومین روز از جشنواره ی یک هفته با کانون مهد کودکهای مهر مادر و گلهای زندگی با حضور 105 نفر از کودکان مهمان لحظه های مرکز شماره 2 بودند ، طی این بازید مسابقه ی ماشین سواری در دو مرحله ( ماشینهای کنترل دار و عادی ) برای کودکان پسر  ، و لالایی خوانی برای عروسکها توسط کودکان دختر ، شعر خوانی شعر دعا و نیایش به زبان محلی توسط تمامی کودکان و مربیان مهد و کانون و نمایش فیلم کشاورز و ربات  به اجرا در آمد .


[ دوشنبه 90/7/18 ] [ 1:29 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
   1   2      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 521648