سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باید مربی باشی تا بچه ها لباست را بکشند دنبال خودشان ، تمنا کنند با آنها بازی کنی ، ترا هل بدهند سمت کودکی ات ، ترا پرتاب کنند سمت سرسره و تاب و خنده های بی ریایشان ، تنها بچه هاهستند که از ته دل می خندند ، که پاک می خندند ، که فرق ریشخند و لبخند را نمی دانند ، که می توانند یادت بیندازند چه خوب است کودک بودن ، ...  :


[ چهارشنبه 93/5/29 ] [ 12:54 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

چه روزی بود... چه روز شاد و مفرحی بود ، خندیدیم ، زیاد .... ، مربی هنری مان خانم رشید پور دنبال بچه ها می دوید و خودش هم سرتا پا خیس بود ، بچه های کلاس هنری با تفنگ های آبی مربی شان را مورد هجوم قرار داده بودند ، ..... من هم دوربین را دست گرفته بودم و به بهانه ی دوربین عکاسی ، از آب بازی و حمله ی اعضا راحت شدم ، عکسها را ببینید :


[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 12:41 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

جایتان سبز ، دیروز اعضا را بردیم پارک همجوار کانون و حسابی آب بازی کردیم و خوش گذراندیم ، نشاطی که در بچه ها دیدم جالب بود ، عکسهایشان را ببینید و لذت ببرید از تماشای شادی بچه ها از دریچه ی دوربین :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 11:54 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با دعوت از سازمان تبلیغات اسلامی ، نیروی انتظامی ،  والدین اعضا و صدا و سیمای استان کردستان ، نمایشگاه عفاف و حجاب در پارک شاهد برگزار شد . اعضا و والدین و نهادهای دعوت شده ،  ضمن بازدید از نمایشگاه در گفتمان دینی با موضوع عفاف و حجاب و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که توسط خانم پروین فرخی مسوول مرکز شماره 2 سقز ، برگزار شد ، شرکت کردند . اعضا و والدین در این ویژه برنامه حضور فعال داشتند .


[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 1:17 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

مسوول مرکز شماره 2 سقز خانم پروین فرخی موفق به دریافت لوح تقدیر از دکتر فیض الله گلکار بخاطر برگزاری فعالیتهای هفته ی جهانی جمعیت در سال 93 شدند و همچنین خانم کوثر الماسی موفق به دریافت لوح تقدیر از مدیر کل محترمه ی استان کردستان سرکار خانم شیخی بخاطر گزارمان نویسی سال 1392 شدند .


[ یکشنبه 93/5/19 ] [ 9:56 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
   1   2   3      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 111
کل بازدیدها: 519975