سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با حضور اعضا و مربیان و قرائت آثار ادبی توسط اعضای مرکز شماره یک و دو ویژه برنامه ی ادبی پیک رحمت برگزار شد . گوشه هایی از این ویژه برنامه را که حاصل تلاش مربی ادبی دلسوز مراکز شماره یک و دو خانم شب بو حسینی ست و به مناسبت ماه مبارک رمضان در مرکز شماره یک سقز برگزار شده است را ببینید :


[ پنج شنبه 92/5/17 ] [ 11:26 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ی افطاری و دعا و نیایش با حضور اعضای کودک و نوجوان در دو روز مجزا با اجرای فعالیتهای ذیل برگزار شد :

مراسم دعا و نیایش با عنوان دعاهای آسمانی

برپایی نماز جماعت

برگزاری مراسم افطاری و پذیرایی از اعضا

مراسم دف نوازی گروه عرفان ( اعضای کودک مرکز )

 

 

 


[ پنج شنبه 92/5/10 ] [ 8:24 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

اعضای مرکز شماره 2 سقز در فراخوان های رضوی در بخش پژوهش رضوی در چهار گروه ، کتابخوانی الکترونیک  ( 50 نفر از اعضا ) ، یک تصویر از یک حدیث رضوی در بخش نقاشی  (52 اثر ) ، نمادها و نشانه های رضوی ، شعر و داستان رضوی و نشریه نگاری الکترونیک و کاغذی ( 8 گروه ) شرکت کردند.


[ پنج شنبه 92/5/3 ] [ 12:32 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

تازگیها مطلبی خواندم در پلاک 44 از همکارارجمندمان آقای علیمرادخرمی با این شروع  :به راستی ما مربیان، گاهی از گستره تاثیر کارهایی که بر پایه طبیعت مربیگری خود می کنیم،آگاه نیستیم. به مذاقم خوشایند آمد این جمله ، بر این پایه که برخی از فعالیتها بچه ها را تا شب شاد نگه می دارد ، بچه ها نقش هایشان را با خود به خانه می برند ،دیالوگهای مربیان را در ذهن خود مرور می کنند ، به مهربانی  و برخورد مربیان دقیق اند ، و گاه نکاتی را می بینند که از چشم مای مربی پنهان مانده است و بر پایه ی این ریز بینی شان است که گاه دست به کارهایی می زنند که مبنایش بر دلسوزی و عشق به مربیانشان است . ساعت 12 که کتابهایشان را به دستشان می دهیم اصرار می کنند که : خانم ! ما کتابها رو بزاریم؟ ، خانم زوده ما نمی ریم ! خانم تروخدا بمونیم تا یک ؟ در این میان هم عضوهایی پیدا می شوند که قند کانون اند ، مثل آیناز که تقریبا هر نیم ساعت یکبار می آید و می گوید : خانم کتابهایم آماده نشد؟!!! روزهای آخر تیر را از دریچه ی دوربین ببینید : ( به قلم : کوثرالماسی )


[ چهارشنبه 92/5/2 ] [ 12:10 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 521599