سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عید که می آید ، بیش از هر کس بچه ها خوشحالند ،بچه هایی که اگر تمام روزها عاشق بازی کردن هستند آن روز اتو کشیده  و مرتب منتظرند که عیدی بگیرند ، امروز که اولین روز بعد از عید است بعضی از بچه ها با لباسهای عیدشان آمده اند کانون و اغلبشان لباس کردی پوشیده اند ، با آن قد کوتاه و لبخند شیرینشان عید مبارکی می کنند و می روند می نشینند تا کلاسها شروع شود . عید همین لحظه هایش قشنگ است ، همین لحظه ها که بچه ها تفاوتی بین روزها احساس می کنند و بزرگتر ها را هم همین تفاوت ، همین دید و بازدیدها ، همین عیدی دادن ها ، شاد می کند . فرا رسیدن عید را به همه ی همکاران خوبم تبریک می گویم ، هرچند این عید برخی از همکارانمان را با جای خالی کسی کنار سفره یشان ، دلگیر کرد ، و برخی دیگر از همکارانمان را با تولد فرشته ای کنار سفره یشان خوشنود .... بهرحال هرچه هست همین است که زندگی ، این رود جاری ، می گذرد ... ( کوثر الماسی ) .


[ سه شنبه 91/5/31 ] [ 11:9 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

اعضای مرکز شماره 2 سقز ، با نظارت و راهنمایی مربی هنری مرکز ، خانم ژیلا حامدی ، نقاشی گروهی را با موضوع روز قدس  با تکنیک پاستل ، به تصویر کشیدند .


[ شنبه 91/5/28 ] [ 11:36 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

ویژه برنامه ی ختم جزء سی ام قرآن مجید در مرکز شماره 2 با حضور اعضای دختر و پسر برگزار شد و طی اجرای این فعالیت اعضا به همراه مربیان به ختم جزء سی ام قرآن مجید با هدف پرورش حس  دینی و توجه به برکات تلاوت قرآن، پرداختند .


[ شنبه 91/5/28 ] [ 11:27 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

مراسم افطار و برپایی نماز جماعت ، دعا و نیایش ،  دف نوازی و تواشیح ، در دو روز مجزا ، با حضور 40 نفر از اعضای پسر مرکز و 38 نفر از اعضای دختر ، در مرکز شماره 2 سقز برگزار شد . در این مراسم معنوی اعضا پس از خواندن نماز جماعت ، در ویژه برنامه ی دف نوازی و خواندن دعا و نیایش ، همراه با مربیان  و والدین خود شرکت کردند .


[ شنبه 91/5/28 ] [ 10:51 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

پنجاه نفر از اعضای نوجوان مرکز شماره 2 سقز در سایت مسابقات کتابخوانی رضوی ثبت نام و شرکت کردند ، همچنین در بخش های دیگرجشنواره شامل نشریات الکترونیکی و کاغذی ، یک تصویر از یک حدیث رضوی و پژوهش اعضا و مربیان مرکز حضور فعال داشتند .


[ چهارشنبه 91/5/25 ] [ 1:18 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
   1   2   3   4      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 521571