سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانمها پروین فرخی ، کوثر الماسی و سرگل رشید پور موفق به دریافت لوح تقدیر از مدیر کل محترمه ی استان کردستان سرکار خانم سهیلا شیخی شدند . این لوح به مناسبت تلاش مربیان مرکز شماره دو سقز در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اهدا شده است .

 


[ یکشنبه 92/6/31 ] [ 11:34 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

یادم هست زمانی هایی که خودم مربی ادبی بودم مراکز هنوز به اینترنت مجهز نشده بودند ، دلخوش بودیم به چاپ آثار بچه ها و خودمان در نشریات کاغذی . امروز از سایه سر پیشرفت ها ، مربیان ما در مراکز برای خودشان و اعضا وبلاگ دارند و من خواننده ، اگر بخواهم اثری از بچه های مراکز استانم و کشورم را مطالعه کنم ، سریع ترین منبع ، وبلاگ های ادبی این عزیزان است ، همکار دلسوز و مهربانمان خانم شب بو حسینی نیز چند وقتی ست که همت کرده ووبلاگی را برای درج آثار اعضااختصاص داده است ، در این مدت یادم افتاد که چند وقت پیش وبلاگ همکاران هنری مان را معرفی کرده ام و گفتم کم لطفی ست اگر وبلاگ ادبی این همکار عزیز را هم به شما معرفی نکنم : www.shahang.blogfa.com. تازه ترین آثار ادبی اعضای مراکز یک و دو را بخوانید و لذت ببرید از قلم توانمند کودکان ونوجوانانمان .( به قلم : ک . الماسی )


[ چهارشنبه 92/6/27 ] [ 11:1 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

دو نفر از اعضای توانا و هنرمند مرکز شماره دو موفق به کسب مقام از جشنواره ی یک تصویر از یک حدیث رضوی در بخش کشوری شدند ، کازیوه مزینی مقام دوم کشوری و معین حسنی تقدیر شده در بخش کشوری این جشنواره بودند. این موفقیت را به سرکار خانم سرگل رشیدپور مربی توانمند ایشان و اعضای خوبمان صمیمانه تبریک می گوییم .

 


[ پنج شنبه 92/6/21 ] [ 1:1 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با همکاری اداره تعاون ، تربیت بدنی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره دو سقز ، اعضای مرکز شماره دو ، در همایش دوچرخه سواری شرکت کردند و موفق به دریافت جوایزو لوح تقدیر شدند .


[ پنج شنبه 92/6/21 ] [ 12:46 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با دعوت از پایگاه های اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز ، اعضای فعال و والدین  ویژه برنامه ی جشن تابستانه برگزار شد در این وی‍ژه برنامه ، فعالیتهای ذیل به اجرا در آمد :

تلاوت آیاتی از کلام ا...قرآن مجید

پخش سرود ملی

سخنرانی مسوول مرکز

قرائت آثار ادبی

اجرای سرود قاصدک توسط اعضای کودک دختر مرکز

اجرای دکلمه

اهدای جوایز به 60 نفر از اعضای کتابخوان مرکز

پذیرایی


[ پنج شنبه 92/6/21 ] [ 12:31 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
   1   2      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 111
کل بازدیدها: 519996