سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عضو پنج ساله ی مرکز شماره 2 سقز ، النا بنایی ، موفق به کسب رتبه ی برگزیده ی هفتمین مسابقه ی بین المللی نقاشی بلاروس 2012 با موضوع افسانه های کهن و لالایی شد . این موفقیت بزرگ را به مربی دلسوز و توانمند ایشان ، خانم ژیلا حامدی ، و به تمام همکاران گرامی مان تبریک می گوییم . امیدواریم شاهد موفقیتهای دیگر اعضا و مربیان مراکز استان باشیم .


[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 12:5 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

این کتاب را خیلی دوست دارم ، و شاید بیشتر از ده بار خوانده ام ، این کتاب را شاید بتوانم متفاوت تر از دیگر کتابهای کودک از دیدگاه خودم بدانم ، شعرها لحظه ای و کوتاهند و از لحاظ موضوعی تازه تر به نظر می آیند ، مطالعه ی این کتاب را به شما پیشنهاد می کنم . با دو شعر از کتاب بادکنک به شرط چاقو در لحظه ای کودکانه سهیم باشید . ( کوثر الماسی ) :

من هر روز مجبورم / یک عالمه کار کنم / قبل از خواب دست شویی بروم / شب زود بخوابم / صبح زود بیدار شوم / دست و صورتم را بشویم / سه بار در روز غذا بخورم / سه بار در روز مسواک بزنم / و بدتر  بدتر  بدتر از همه این ها / هفته ای سه بار حمام کنم / کسی پدر و مادر مهربانی / سراغ ندارد که از آدم / این همه کار نکشند ؟ .....

****

سلام ! / ببخشید / مورچه کوچولو ! /  می شود بگویی / این صف کلاس چندم است / که این قدر منظم است ؟

 


[ پنج شنبه 91/6/23 ] [ 12:59 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در دومین سال اجرای این ویژه برنامه با دعوت از اعضای کودک و نوجوان دختر و پسر قصه گو ، قصه های متفاوتی توسط اعضا قصه گویی شد و از بین اعضا سه قصه گو به عنوان قصه گویان برتر انتخاب شدند و به آنان هدایایی تعلق گرفت . این برنامه با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ قصه گویی و مشارکت دادن اعضا در ویژه برنامه ها به اجرا در آمد .


[ سه شنبه 91/6/21 ] [ 1:20 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با همکاری  مربیان فرهنگی مرکز شماره 2 سقز انیمیشنهای : مدادرنگی ها ، شکلات و دعوا ، جدال با نیکی توسط عضو نوجوان مرکز ادیب نعلی ساخته شد .

 

 

دانلود


[ پنج شنبه 91/6/16 ] [ 12:44 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در روزهای پایانی تابستان ، اعضای دختر و پسر مرکز در دو روز متوالی در یک اردوی نیم روزه که شامل فعالیتهای شعر خوانی ، قصه گویی ، آب بازی ، مسابقه ، نقاشی و عکاسی بود شرکت کردند . در این فعالیت شاد و مفرح مربیان مرکز نیز دخیل بودند و با حضور خود ، و اجرای فعالیتهای مختلف ، دل اعضا را شاد کردند .


[ دوشنبه 91/6/13 ] [ 9:41 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
   1   2      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 521664