سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وَمَا یَذْکُرُونَ إِلَّا أَن یَشَاء اللَّهُ هُوَ أَهْلُ التَّقْوَى وَأَهْلُ الْمَغْفِرَةِ

و هیچ کس پند نمى ‏گیرد مگر اینکه خدا بخواهد؛
او اهل تقوا و اهل آمرزش است .

سوره المدثر آیه56


[ شنبه 93/10/27 ] [ 8:40 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

برف باریده است ، برف باریده است و زمین سقز سفید پوش است ، آسمان ابری و برفی و بارانی ، غالبا گوشه هایی از هنرنمایی مربیان ادبی و هنری مراکز را به دنبال می کشد  ، هنرمندانی که از زوایای نهان و زیبای نقاش طبیعت ، ایده می گیرند و دست به خلق آثار هنری می زنند و این الهام خلاقانه را به روح بچه های کانون تزریق می کنند ، عکسهایی که در این پست مشاهده می کنید ، گوشه ای از فعالیتهای هنری مربی هنری ما در ماه دی و در بارش برف پنج شنبه ای از روزهای خداست : (ک. الماسی )

 

عکسهایی که خانم رشید پور در آن حضور ندارند ، توسط ایشان گرفته شده است .


[ یکشنبه 93/10/21 ] [ 3:57 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

مقاله ی پ‍ژوهشی " نگاهی به جایگاه رند در شعر حافظ برای نوجوانان " به نگارش کوثر الماسی مربی فرهنگی مرکز شماره 2 سقز موفق به دریافت لوح تقدیر از سرکار خانم شیخی مدیر کل محترم استان کردستان شد .


[ یکشنبه 93/10/21 ] [ 12:14 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

مسوول محترم حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان کردستان جناب آقای شفیعی در مورخه ی 20/10/1393 از مرکز شماره 2 سقز بازدید به عمل آوردند . طی این بازدید جناب آقای شفیعی پیرامون کتابخانه ها و توسعه و تعمیق فعالیتهای دینی مباحثی ارائه نمودند و سپس با نمایش فیلم صحنه هایی از دیدار مقام معظم رهبری با کتابداران استان کردستان ، به بیان دیدگاه های معظم له در مورد گسترش فرهنگ کتابخوانی پرداختند .


[ یکشنبه 93/10/21 ] [ 12:4 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

آیا ندانستند که خدا از باطن آن‌ها و سخنان سرّی ایشان آگاه است و خدا دانای غیب و عالم به اسرار پنهانی است؟! ( آیه ی 78)


و بگو که هر عمل کنید خدا آن عمل را می‏بیند و هم رسول و مؤمنان بر آن آگاه می‌شوند، آن گاه به سوی خدایی که دانای عوالم غیب و شهود است بازگردانیده شوید و او شما را به کردارتان واقف سازد. ( آیه ی 105)

شما را به آرامش تلاوت آیات قرآن مجید دعوت می کنم . در ضمن وب گردی هایم به پایگاه جامع قرآن کریم برخوردم که در آنجا می توانید صدای قاریان برجسته را هم بشنوید و دانلود کنید . در پناه خدا باشید .( ک . الماسی)




[ دوشنبه 93/10/15 ] [ 11:50 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
   1   2   3      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 111
کل بازدیدها: 520042