سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  یک نفر دلش شکسته بود / توی ایستگاه استجابت دعا / منظر نشسته بود / منتظر ولی دعای او / دیر کرده بود / او خبر نداشت که دعای کوچکش / توی چهار راه آسمان / پشت یک چراغ قرمز شلوغ / گیر کرده بود ! ( عرفان نظر آهاری ) باخبر شدیم همکار ارجمندمان جناب آقای حمید رضا پور رضایی از زیارت مکه ی مکرمه بازگشته اند برخود واجب دانستیم بازگشت عارفانه ی ایشان را خوش آمد بگوییم و از خدا بخواهیم توفیق حضور را برای ما و همگان میسر سازد .


[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 11:23 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

امروز یکی از روزهای پایان اردیبهشت است ، نشسته ام و دعاهای بچه ها را که برای شرکت در جشنواره ی دستهای کوچک دعا نوشته اند می خوانم ، حیفم آمد شمارا از لذت خواندنشان بی بهره کنم...خدایی که این بچه ها بر صفحه نوشته اند یک خدای مهربان نزدیک است ، کسی که قادر است و توانا به انجام تمام امورست  و من ایمان دارم اگر تک تک این بچه ها با همین اعتقاد بزرگ می شدند بزرگسالی روشن تری داشتند ، چه بسا گاهی ما نیز در معرفی خدا به این بچه ها تخیلاتشان را به هم می ریزیم و نمیگذاریم کودکانه و معصومانه با خدایشان حرف بزنند ، این دعاها را دقیقا با املا و نوشتار بچه ها می نویسم تا شما هم به اندازه ی من از اینهمه خلوص لذت ببرید و بگذارید بچه هایتان چون داستان موسی و شبان بی آداب و ترتیب ، با خدای خود به گفتگو بنشینند........به قلم و انتخاب : ( کوثر . الماسی )

خدایا آرزو دارم که همیشه سایه ی پدرم زیر سرم باشه ! (نسترن حیدری - مدرسه ی  ابتدایی صداقت - شهرستان سقز )

خدایا از تو می خوام مردها سبیل نداشته باشند ! ( حمیرا حسین زاده - مدرسه ی ابتدایی صداقت - شهرستان سقز )

خدایا برادرم خیلی کتکم می زنه از تو می خوام او را سر عقل بیاوری .( آیدا امین پور - مدرسه ی ابتدایی صداقت - شهرستان سقز )

خدایا من می خوام یک پدربزرگ داشته باشم چون مادربزرگم تنهاست و ازدواج نکرده ! ( سمیرا رمضانی - مدرسه ی ابتدایی صداقت - شهرستان سقز )

من آرزو می کنم که در دنیا هیچ کاری باقی نماند چون من حوصله ی کار کردن ندارم .( شکیلا خضری - مدرسه ی صداقت - شهرستان سقز )

خدایا ایکاش اگه بزرگ شدم و ازدواج کنم دو تا چهار قلو داشته باشم و با یک آدم پولدار ازدواج کنم . ( ایران رحیم پور - مدرسه ی صداقت - شهرستان سقز )

خدایا ایکاش همیشه سر سفره هزاران نوع غذا بدند ، نه نان و ماست شب ها . ( ایران رحیم پور - مدرسه ی صداقت - شهرستان سقز )

خدایا من از تو می خواهم یک پروفسل شوم . ( روژین سیدی - کلاس سوم - دبستان صداقت )

خدایا کاش پیش مرگت بشم ! (سوزان حسینی - مدرسه ی صداقت - کلاس سوم )

خداوندا برادرم زن بیاورد که من دش ( خواهر شوهر )  شوم . ( اسرا بقایی - مدرسه ی صداقت )

خدایا من از تو می خواهم که یک روز پدرم به من بگوید دوستت دارم .( سحر عزیزی - کلاس سوم - مدرسه صداقت )

من از تو می خوام که به مادرم کمک کنی که قالی اش را که آورده به خانه تمام کند . ( سحر مکاری - مدرسه ی صداقت )

خدایا من آشق طوطی هستم می خوام یک طوطی داشته باشم . ( شیلا شهنازی - کلاس چهارم- مدرسه ی صداقت  )

ای کاش من به جای مدیر مدرسه بودم چون همیشه می نشستم . ( دلسوز طالبی - دبستان لاله های انقلاب - کلاس سوم ابتدایی)

خدایا به مادرم یک بچه ی پسر بده تا آنقدر دیگه مادربزرگم حرف نزنه ! ( نادیا رسولی - لاله های انقلاب - کلاس سوم ابتدایی )

من دعا می کنم که این زنان کانون مریض نشوند . (نگین غفوری -  مدرسه ی شهید فهمیده -کلاس سوم ابتدایی)

خدایا من دعا دارم که امروز آب نرود ! ( زینب محمدی - مدرسه ی شهید فهمیده - سوم ابتدایی )

و این دعای یک آدم بزرگسال است ، دعای خودم است برای همه ی بچه های سقزی که دوستشان دارم : بچه های دبستان صداقت ، بچه های پاکی که آرزوهایتان آنقدر دست یافتنی و قشنگ است که من گاه به آنها غبطه می خورم ، بچه های دبستان لاله های انقلاب  ،  بچه های ساده ی دبستان شهید فهمیده ، اعضای خوب مرکز ، خدا پناهتان باشد . . . دوست داشتم من هم مثل شما بودم اما متاسفانه قد کشیده ام و قاطی آدم بزرگها شده ام . . . اما خوشحالم که شما را دارم و از بودنتان به کودکی برمی گردم ...


[ یکشنبه 91/2/24 ] [ 11:33 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

طبق فراخوان ارسال شده به مدارس و هماهنگی با مدیران مدارس همجوار مرکز ، و حضور تمامی مربیان مرکز در روز جمعه مورخ : 91/02/22 ، جشنواره ی بزرگ نقاشی خانواده با عنوان عزیزان بهشتی با همکاری امور بانوان فرمانداری شهرستان سقز ، و مراکز یک و دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، برگزار شد . در این مسابقه که با حضور گرم و پرشور والدین و کودکان در محل پارک مولوی کرد شهرستان سقز برگزار شد ، نقاشی روی پارچه با موضوع روز مادر واردیبهشت معطر توسط کودکان شهرمان به تصویر کشیده شد و از برگزیدگان این مسابقه با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد، در ادامه ی این برنامه نیز فعالیتهای فرهنگی شامل شعر خوانی توسط کودکان و اجرای مسابقات حضوری متعدد به اجرا در آمد .


[ شنبه 91/2/23 ] [ 11:27 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با توجه به فرا رسیدن سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان و همچنین تولد حضرت فاطمه ( س ) و روز مادر ، ویژه برنامه ای با حضور  اعضا و دانش آموزان مدرسه ی راهنمایی معراج در مرکز شماره 2 سقز برگزار شد که طی اجرای این ویژه برنامه ، مربیان در بخش های هنری و ادبی و فرهنگی ، به اجرای فعالیتهای مرتبط با این مناسبت شامل : نشریه دیواری  با عنوان بهار عشق ، خوشنویسی با عنوان : نثار روی تو هر برگ گل که در چمن است  ، فعالیت ادبی با عنوان : ستاره باران سطرها ، کاردستی با روش کاغذ و تا ، و انیمیشن برای دانش آموزان و اعضا پرداختند .


[ چهارشنبه 91/2/20 ] [ 3:1 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

به مناسبت گرامیداشت مقام مادر ، روز زن واردیبهشت معطر ، امور بانوان فرمانداری  ، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سقز با حضور گرم خانواده های عزیز و وفرزندان نازنینشان جشنواره نقاشی خانواده با عنوان عزیزان بهشتی را برگزار می کند ، روز جمعه مورخ 1391/2/22ساعت 4 عصردرپارک مولوی کرد، منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم.

 


[ چهارشنبه 91/2/20 ] [ 11:21 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
   1   2      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 254
کل بازدیدها: 521271