سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دومین روز از برگزاری جشنواره ی یک هفته با کانون پذیرای حضور 75 نفر از دانش آموزان دبستان دانش بودیم ، اجرای قصه گویی توسط مربیان ، نقاشی ، نمایش فیلم کشاورز و ربات ، و مسابقه ی ادبی (( شادی حق کودکان است )) ، از جمله برنامه های اجرایی برای دانش آموزان این مدرسه بود .


[ دوشنبه 90/7/18 ] [ 12:44 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

همزمان با روز جهانی کودک ( 16 مهر ) همایش بزرگ روز جهانی کودک با حضور دانش آموزان و مهد کودک های ژینا و آینده سازان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز ، برگزار شد . طی این ویزه برنامه قرائت قرآن ، پخش سرود ملی ، اجرای سرود کانون توسط اعضا ، اجرای سرود و دف نوازی توسط اعضای پسر ، اجرای مسابقه توسط دکتر خسرو کی منش ، اجرای مسابقه توسط مربیان کانون ، تبریک و قرائت بخشهایی از پیمان نامه ی حقوق جهانی کودک توسط سرکار خانم فرخی ، اهدای جوایز و پذیرایی از جمله برنامه های اجرایی این ویژه برنامه بود .


[ یکشنبه 90/7/17 ] [ 10:2 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

برای کودکان و خصوصا اعضای پسر ، شنیدن از صحنه های جنگ و دیدن فیلم و تصویر و پوستر ، به یاد ماندنی ست . این صحنه ها بی شک برای نسلی که در روزهای جنگ حضور نداشته اند می تواند پنجره ای باشد برای شناخت ارزشهای انقلاب که حاصل خون هزاران شهید ، جانباز و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس است . در این راستا با دعوت از مدارس شهرستان سقز پذیرای حضور دانش آموزان مدارس پسرانه ی شاهد و دخترانه ی معراج بودیم ، شما را به تماشای تصاویری از حضور دانش آموزان در این شور انقلابی دعوت می کنیم .


[ سه شنبه 90/7/12 ] [ 12:49 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در مرزها بنویسید

که من برای شهادت به جبهه می آیم

به جبهه های تعهد ،

 به جبهه های پیام ،

و دوست داشتن خاک را و انسان را

از حنجره ی بلند تفنگم فریاد می کشم

تاخلق ها بدانند فرزند پاک ایران

همواره زنده است به ایمان ....

همزمان با هفته ی دفاع مقدس سلسله گفتمان های دینی با موضوع دستاوردهای دوران دفاع مقدس ، ارزشهای دوران دفاع مقدس ، آشنایی بیشتر نسل جوان با دوران دفاع مقدس ، وحدت و تبعیت از ولایت و رهبری ، تقویت روحیه ی مقاومت در مقابله با تهاجم ، با حضور اعضا و دانش آموزان دختر و پسر برگزار شد .

 


[ چهارشنبه 90/7/6 ] [ 12:24 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
<      1   2      
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 521544