سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 « ما اهل زهد و توبه و طامات نیستیم

           با ما به جام باده‌یِ صافی خطاب کن»

 

به نام یگانه

 عنوان مقاله :

« نگاهی به جایگاه رند در شعر حافظ»

به قلم : کوثر الماسی

استان : کردستان

مربی امور فرهنگی مرکز شماره 2 سقز

  دی ماه  سال 1389

 

>دانلود متن کامل به صورت PDF<


[ یکشنبه 90/5/2 ] [ 12:59 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

بچه ها آمده اند ، مثل هر صبح با چشم های پف کرده ، کتابها را که بدستم می دهند هنوز گیج خوابند ، دیدن قیافه های با نمکشان در حالت خواب و بیداری جالب و شیرین است . شیرین از این رو که از خواب دلچسب صبح می گذرند و با نمک از این رو که چشم های پف کرده و صورت معصومشان هنوز گم در کوچه های خواب مانده ست ... اما امروز بچه ها شور دیگری داشتند ،  خواب آلودگی اول صبح از سرشان پریده است و با رنگها در دنیای دیگری بیدار شده اند ... مربی  هنری دلسوز  مرکز  سرکار خانم حامدی بچه ها را دور خودش جمع کرده ، با رنگ بر صورتشان پروانه و گل و ستاره کاشته و بچه ها غرق در شادی می دوند و صورتشان را به هم نشان می دهند ، می دوند و برای مربی ها شکلک در می آورند ... می دوند و انگار جهان همین لحظه است که شادی را با تمام وجود می بخشندو خود نیز  از این تغییر کوچک با تمام وجود لذت می برند ... آه که چه دنیای بزرگی دارند این بچه ها ...، چفدر شادی هایشان پایدار و رنگارنگ است ... چقدر شادی هایشان کوچک و قشنگ است ... و براستی لذت مربی بودن دیدن همین چهره هاست که از عمق پاک دورنشان بی کلیشه و بی ریا و بی ادا ، می خندند و ما راهم چند لحظه ای از دنیای بزرگسالی رها می کنند ...


[ یکشنبه 90/5/2 ] [ 12:7 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

درادامه ی جلسات گفتمان دینی در مرکز شماره 2 ، سرکار خانم پروین فرخی به بحث و بررسی : (( تقویت و پرورش حس دینی )) ، برای کودکان و نوجوانان پرداختند .


[ شنبه 90/5/1 ] [ 12:42 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز اختتامیه ی طرح بوستانهای قرآنی  ، ویژه ی اوقات فراغت تابستان  ، در مرکز شماره 2سقز اجرا شد . طی این ویژه برنامه  ، برنامه های ذیل به اجرا در آمد :

 1- پخش سرود جمهوری اسلامی.

2- تلاوت قرآن کریم.

 3- اجرای سرودهای قرآنی.

4- اجرای دکلمه .

5- قرآئت آثار ادبی با عنوان سجاده ی عشق.

6- اجرای مسابقه.

 7- تقدیر از اعضای فعال مرکز با اهدای جوایز.

8-پذیرایی .


[ شنبه 90/5/1 ] [ 12:11 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

همزمان با روز و هفته ی جهانی جمعیت به همراه اعضای دختر مرکز در پارک شکوفه میهمان رنگها بودیم ، با همکاری مربیان  ، اعضا نقاشی های خود را بر صفحه ی سپید کاغذ طرح زدند و به اعضای برگزیده ی این مسابقه جوایزی تعلق گرفت .


[ شنبه 90/5/1 ] [ 10:31 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
<      1   2   3   4   5      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 521682