سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسابقه ی گرد آوری ضرب المثل های محلی در مرکز شماره 2 سقز برگزار شد ، طی اجرای این مسابقه ، اعضا به گروه های تحقیق تقسیم شده و از آنها خواسته شد به گرد آوری ضرب المثلهای محلی بپردازند و سپس به صورت یک مجموعه ارائه نمایند . در پایان از اعضا و گروه های برتر این مسابقه با اهدای کتاب مجموعه ضرب المثلهای محلی استان کردستان تقدیر شد .


[ یکشنبه 90/6/20 ] [ 11:21 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

در روزهای پایانی شهریور برآن شدیم تا با مسابقه ی بازیهای محلی اعضا را به شناخت بازی های محلی استان ترغیب کنیم ، هه لوکین ، شه ره که له شیر ، و ئالنجی کولنجی با اعضای کودک و نوجوان دختر و پسر ، اجرا شد و طی اجرای آن کلیه ی اعضای شرکت کننده در مسابقه به گروه های پنج نفره تقسیم شده و در نهایت اعضا و گروه های برتر این مسابقه مورد تقدیر قرار گرفتند . لازم به ذکر است که این مسابقه با هدف برآورده شدن نیاز های جسمانی ، روانی و یادگیری مفاهیم اخلاقی و انسانی ، تقویت روحیه ی همکاری و رقابت سازنده و شناخت بیشتر بازیهای محلی در جهت زنده نگه داشتن این بازیها به اجرا در آمد .


[ یکشنبه 90/6/20 ] [ 11:16 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

با تعیین یک هفته وقت قبلی برای اعضای دختر و پسر مرکز ، مسابقه ی آیات حجاب در مرکز شماره 2 سقز برگزار شد ، در این مسابقه اعضا به تحقیق پیرامون آیه های مبارکه ی قرآن مجید پیرامون حجاب  و انواع حجاب ( حجاب در گفتار ، حجاب در رفتار ، حجاب در پوشش و ... ) پرداختند و از اعضای برتر این مسابقه تقدیر شد این مسابقه به شیوه ی حضوری با اهداف : معرفی الگوهای مناسب رفتاری ، ایجاد زمینه ی تفکر و تامل ، دقت و مطالعه در آیات قرآن کریم و افزایش معلومات دینی و پروش حس دینی ، برگزار گردید.


[ یکشنبه 90/6/13 ] [ 12:41 عصر ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

همزمان با هفته ی دولت ، مرکز شماره 2 سقز به اجرای برنامه های ذیل جهت بزرگداشت این هفته و تکریم یاد و خاطره ی دو شهید والا مقام شهیدان : رجایی و باهنر پرداختند :

1-  فضاسازی مرکز با فرموده ی امام راحل (ره ) با عنوان (( اگر رجایی و باهنر نیستند ، خدا هست )) .

2-  معرفی شخصیت شهیدان : رجایی و باهنر .

3- معرفی کتابهایی پیرامون شخصیت و آثار شهیدان رجایی و باهنر .

4- کارگاه ادبی با عنوان : خون سرخ شهیدان ، سرافرازی ملت ایران .

5- مسابقه ی نقاشی با عنوان : پرواز با نور .

6-کارگاه خوشنویسی با موضوع : شهید شناسنامه ی ملت ایران است .

7-معرفی وقایع و ایام : هفته ی دولت

8- تلاوت قرآن نذر روح شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران .


[ دوشنبه 90/6/7 ] [ 11:19 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]

روزهای گرم تابستان را با جشنواره های رضوی سپری می کنیم ، شرکت فعال اعضا در بخش نشریه نگاری الکترونیکی و کاغذی رضوی ، برای ما که خود را وابسته و دلبسته ی امام رضا ( ع ) می دانیم ، شیرین و جذاب است ، شما را نیز به دیدن این  آثار زیبا از اعضا دعوت می کنیم :


[ دوشنبه 90/6/7 ] [ 10:39 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
<      1   2   3      >
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 210
کل بازدیدها: 521938