سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکران فیلم سینمایی" ضربه فنی" به کارگردانی" غلامرضا رمضانی" مورد استقبال کودکان و نوجوانان مراکز شماره یک و دو سقز قرار گرفت.

این فیلم که همزمان با مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در سالن سینمای مرکز شماره 2 سقز به نمایش درآمد در نخستین اکران خود با استقبال اعضای مراکز شماره یک و دو سقز روبرو شد.

"ضربه فنی" از تازه ترین تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در سال 1397در ژانر کودک و نوجوان،به نویسندگی و کارگردانی" غلامرضا رمضانی" می باشد که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است.این فیلم نامزد دریافت جایزه ی بخش مسابقه چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم جیفونی ایتالیا شده است و همچنین در سی و یکمین دوره ی جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان موفق به کسب دو جایزه ی مهم جشنواره یعنی" بهترین فیلم نوجوان"و " بهترین فیلمنامه" شده است.

" غلامرضا رمضانی" فیلم هایی چون" قفل ساز" ،"حیات"،"بازی"،" گنجشکک اشی مشی" و  " فرار از اردو " را تولید کرده است.همواره دغدغه ی دنیای کودک و نوجوان را با خود داشته است. او این روزها فیلم سینمایی " ضربه فنی" را بر پرده ی سینماها دارد که در جشنواره ی فیلم کودک و نوجوان اصفهان درخشید،فیلمی درباره ی نوجوانان که در آن علاوه بر رقابت بحث رفاقت را نیز بیان می کند.


[ پنج شنبه 98/4/27 ] [ 10:17 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 133
کل بازدیدها: 521735