سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعضای مرکز شماره 2 سقز ، در اولین جشنواره ی مرکز قروه تحت عنوان (( نشانه ی بهار )) که با محوریت انتظار امام زمان برگزار شده بود شرکت کردند . این مسابقه در سه بخش نامه نویسی ، خوشنویسی و نقاشی در تیرماه 90 برگزار شده و تعداد از اعضای مرکز آثار خود را جهت شرکت در جشنواره ارائه دادند . نمونه ای از آثار راه یافته به این مسابقه را می خوانید :

باران بی آسمان بی معناست ، درخت بی پرنده ، پرنده بی آواز ...

ماهی به آب زنده است ، زمین به انتظار آمدنت ...

پس سلام !سلام بر تو که ما را به پرواز دسته جمعی دعا عادت داده ای ، آسمان را در رگ های ما جا کرده ای و سجاده های ما را از عطر نامت آغشته ای ، جهان ما را به هیجان آمدنت نشانده ای و این روزها موسیقی لطیف مهربانی ات را کتابها ورق می زنند . می خواستم به لهجه ای ابری برایت نامه بنویسم اما نسیم یادت را از کاغذ گرفت و باد حریصانه نام متبرکت را به آسمان کشاند .

پرنده هایی که بیشتر پر می کشند آسمان را بیشتر می فهمند ،پس باید مادربزرگ را به انتظار آمدنت نگذاری که پرنده تر از من است و دعای آمدنت  هنوز مرگ را از سجاده اش ربوده است .

 این انتظار مادربزرگ را زنده نگه داشته تا شبهای قدر را تا صبح به نیایش بنشیند و برای آمدنت و تمام پرنده ها که بال ندارند دعا کند .

تشنه ی شنیدن اینهمه سرود آسمانی ام ... بی تاب لمس مخمل گل نامت... دلتنگ چشیدن جرعه ای از عسل عشقت ، بیقرار بوئیدن بودنت .

من هستی را با تو می خواهم و این پنجره را با قلم مویی تازه رنگ میزنم هر روز تا روزی که خواهی آمد و جهان ازبی نهایت پر خواهد شد .

 

                                                                                                                                                                            منتظرت : فاطمه ایزدی – گروه سنی : ه .


[ یکشنبه 90/4/19 ] [ 9:48 صبح ] [ نویسنده :مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز ]
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 219
کل بازدیدها: 524155